AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Hva er dine erfaringer? Anonymkode: d526f...f6f 1
Teethgrinding Skrevet 9. desember 2015 #2 Skrevet 9. desember 2015 Mine erfaringer er nei, de er mindre. Lesbiske par har også en tendens til å bli fullstendig sexløse over tid, noe som jo er interessant og setter kvinner i et spesielt lys. Det er jo ganske vanlig at kvinnen blir den i forholdet som etterhvert blir uinteressert i sex. Hvis lesbiske kvinners sextørke er overførbart, så.... Jeg syns det er interessant. Jeg tror ikke homofile menn har det på samme måten. Der er det også mer vanlig med partnerbytte og åpne forhold.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #3 Skrevet 10. desember 2015 Mine erfaringer er nei, de er mindre. Lesbiske par har også en tendens til å bli fullstendig sexløse over tid, noe som jo er interessant og setter kvinner i et spesielt lys. Det er jo ganske vanlig at kvinnen blir den i forholdet som etterhvert blir uinteressert i sex. Hvis lesbiske kvinners sextørke er overførbart, så.... Jeg syns det er interessant. Jeg tror ikke homofile menn har det på samme måten. Der er det også mer vanlig med partnerbytte og åpne forhold. Det er mest en populær myte basert på en enkelt undersøkelse som var veldig smal i definisjonen på sex. Som bifil kvinne må jeg si at jeg ikke kjenner meg igjen i dette. Anonymkode: cfb43...25b 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #4 Skrevet 10. desember 2015 Det er mest en populær myte basert på en enkelt undersøkelse som var veldig smal i definisjonen på sex. Som bifil kvinne må jeg si at jeg ikke kjenner meg igjen i dette. Anonymkode: cfb43...25bSant det. http://researchnews.osu.edu/archive/sexsurv.htm Anonymkode: 86359...b10
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #5 Skrevet 10. desember 2015 Har kun egne erfaringer, er lesbisk, og joda det er mye kos (hva mener du med kos egentlig). Gift, og vært sammen i snart ti år. Sexlivet er ganske bra, sex i gjennomsnitt fire til sju ganger i uka. Foreløpig ingen sextørke, med unntak av noen uker i forbindelse med fødsler. Anonymkode: 7c1e6...f8e 2
mjauritz Skrevet 11. desember 2015 #6 Skrevet 11. desember 2015 Jeg tror det er veldig individuelt.Selvfølgelig er det mer kos i de parene som har to kosete personer enn de som ikke har det. Nå er det jo ikke sånn at man er noe annerledes enn andre mennesker om man er homofil, kun hvem man blir tiltrukket av 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå