Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at kicks selger de i nettbutikken sin, er det noen som vet om de selges i butikk også? Eller evt om det er noen andre plasser de selger de? Kan være både på nett og butikk, men helst billigst mulig og mulighet til å få tak i før julaften. :-)

Og burde jeg kjøpe naked 1 eller 2? Aner ikke hvilke farger jeg kler, er veldig nybegynner. Men kommer til å bruke stort sett på fest. Har blå øyne og mørkt hår, og ønsker å fremheve og åpne øynene.

Skrevet

Jeg har sett at de har det i Oslo, på Steen & Strøm og Oslo City, i alle fall. 

Anonymkode: 29f95...522

Skrevet

Jeg har alle sammen, og bruker alle selvom jeg har varm hudtone, selvom jeg kanskje kler nr 1 best, fordi den har varme farger :- )

Skal du bare ha 1, ville jeg kjøpt 1 eller 2. 1 hvis du har varm hudtone og 2 hvis du har kald :) 

Skrevet

Jeg har alle sammen, og bruker alle selvom jeg har varm hudtone, selvom jeg kanskje kler nr 1 best, fordi den har varme farger :- )

Skal du bare ha 1, ville jeg kjøpt 1 eller 2. 1 hvis du har varm hudtone og 2 hvis du har kald :) 

Takk :) aner ikke om jeg har varm eller kald hudtone. Hvordan kan jeg finne ut det?

Skrevet

Takk :) aner ikke om jeg har varm eller kald hudtone. Hvordan kan jeg finne ut det?

Grovt sett kan du si at hvis du blir fort brun og ikke solbrent er du varm (huden heller litt mer mor gul), omvendt hvis du er kald (huden heller litt mer mot rosa), og er du varm kler du best gull og sølv hvis du er kald :) 

Du kan også se her http://tikei.no/kalde-og-varme-farger#container :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...