Snadder Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Jeg og kjæresten leier for øyeblikket leilighet hos mine besteforeldre. Fordelen er jo at det er billigere leie og eistor leilighet, men på den andre siden føler vi oss under konstant overvåkning. Det stilles alltid spørsmål til hvor vi har vært, hvem vi har vært hos, hvorfor vi sover så lenge osv.Nå har vi fått nok og leter etter en ny plass å bo.Hvilken erfaringer har dere til å leie hos familie?
Gjest snoopy_93 Skrevet 8. desember 2015 #2 Skrevet 8. desember 2015 Jeg bodde med svigermor og ble kjeftet sønder og sammen flere ganger i uken. Jeg bidro ikke nok, var irriterende når jeg bare tok mine egne klær fra badet og selv når jeg hadde vasket hele leiligheten, tatt all oppvask og shinet skikkelig, var jeg udugelig. Anbefales ikke for min del i hvertfall.
mjauritz Skrevet 8. desember 2015 #3 Skrevet 8. desember 2015 (endret) Vi bodde en stund hos svigers, men det var kun midlertidig når jeg flyttet til byen til min samboer og vi holdt på å finne leilighet.Jeg syntes det var koselig for jeg elsker familien hans, men samtidig var det litt ubehagelig å "tråkke rundt" hos dem. Vi bodde i underetasjen, men brukte sammen kjøkken og stue. Jeg ville ikke liksom "ta over" deres hus og begynne å rydde/vaske i deres ting, men samtidig så var det ubehagelig å ikke gjøre noe heller..Mye finere å leie for seg selv Endret 8. desember 2015 av mjauritz
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #4 Skrevet 8. desember 2015 Leier leilighet i huset til en av mine foreldre.H*n bor i en etasje og jeg i en annen.Er singel,og føler meg kanskje litt overvåket siden det alltid blir spørsmål om hvor jeg skal når jeg går ut,når jeg kommer hjem osv..Men utenom det synes jeg det fungerer greit.Har ikke økonomi til å leie et annet sted nå uansett,så får være fornøyd inntil videre. Anonymkode: 0f700...072
Snadder Skrevet 8. desember 2015 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2015 Jeg bodde med svigermor og ble kjeftet sønder og sammen flere ganger i uken. Jeg bidro ikke nok, var irriterende når jeg bare tok mine egne klær fra badet og selv når jeg hadde vasket hele leiligheten, tatt all oppvask og shinet skikkelig, var jeg udugelig. Anbefales ikke for min del i hvertfall.Hørtes skikkelig kjipt ut! For vår del er det værste at stebestefaren min alltid er så sur. Han klager dersom vi kaster for mye søppel i dunken, når han mener antallet poser restafall betyr at vi ikke kildesorterer nok (selv om vi gjør det), dersom vi kjører ut for sent, dersom vi glemmer å si i fra at vi ikke er hjemme i helgen osv.. og dette med overvåkning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå