Gå til innhold

Noen med lavt stoffskifte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lavt stoffskifte og har sluttet på levaxin forde stoffskiftet var lett forhøyet.  Men no har jeg skikkelig med indre frost, trøtt og vekten lar seg påvirke :-/  noen som selv har vært der i grenseland med stoffskiftet? Håper jeg får igjen levaxin snart..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ligger selv i grenseland, T4 ligger på 10 (normalverdier 10-22). Lå på 19 i januar, så beynte på levaxin i dag. Snakk med legen din, kanskje du kan få en lavere dose for å vedlikeholde verdiene dine :)

Anonymkode: 6a1ab...674

Gjest morhjertegod
Skrevet

Jeg har lavt stoffskifte, du har jo alle teng på at du ligger for lavt. Vet det er mange som trenger ligger litt for høyt i verdiene for å føle seg frisk, kanskje du er en av dem. Ta nye prøver, ta de ofte, fortell hvordan du har det. Lykke til, tok noen år her også fra de oppdaget det, til jeg fikk en riktig dose, er nå veldig stabil. 

Skrevet

Jeg har også lavt stoffskifte, men er ganske ny i gamet (fikk diagnosen i august). Jeg hadde ikke så lavt stoffskifte i utgangspunktet og ligger nå på normalverdi, men i alle fall legen min sa at man ikke nødvendigvis kan ta de resultatene for god fisk, så hun doserer mer etter hvordan jeg føler meg. Nå høres det jo ut som stoffskiftet ditt har blitt lavt igjen, TS, så kanskje du burde prøve en lavere dose i stedet for å slutte? Jeg synes det høres rart ut at du ble tatt av medisinen, for det er jo faktisk en kronisk sykdom, du er ikke kurert selv om det er høyt liksom; du har bare feil dose.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...