Gå til innhold

Presang til ung, rik gutt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sukk, jeg har verdens problem...!

En "bekjent" fyller 25 år til helgen, og vi er invitert på party. Det er jo kjempekoselig, men denne gutten er idrettsutöver på elitenivå, og har rompa full av penger for å si det pent, han har med andre ord virkelig "alt".

Så hva gir vi han?

Det skal også sies at dette er en ganske "perifer" bekjent, han jobber sammen med min samboer og vi sees egentlig bare i större sammenkomster osv.

Noen ideer, anyone?

Har selvklart tenkt på en flaske fin vin, men er ikke det litt for "lite" som 25-års presang? Litt mer passende som "takk-for-invitasjonen" liksom?

Veldig takknemlig for gåde råd!

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Hva med en kurv med noe godt i, som foreksempel sjokolade, frukt, en blomst og en flaske vin. Behøver ikke være en kjempe stor kurv.

Ellers syns jeg en fin flaske vin er passende presang i en 25 års dag, for det er jo ikke en vanlig rund dag. Hadde vært noe annet, om det var i en 20, 30, 40 års dag.

Skrevet

Siden det dessuten er en mer perifer venn, så er en flaske vin helt topp. En 25-års dag er ikke en stor greie.

Skrevet

Synes det er en god idé Madam Felle kommer med. Kan kanskje slenge oppi noen morsomme ting også, uten at jeg har noen konkrete forslag på tunga akkurat nå, det kommer jo helt an på hva han synes er morsomt...hehe. En liten bok med morsomme sitater om det å være mann eller noe sånt, det kryr jo av slike. Siden dere ikke er nære venner av ham, synes jeg ikke han kan forvente seg noen stor gave fra dere heller. I min omgangskrets er det i hvert fall ikke vanlig at andre enn de nærmeste vennene kjøper gaver. De andre gir kanskje noe småtteri, men det er mer sånn takk-for-invitasjonen-gaver som du selv nevner.

Skrevet

En god flaske vin eller whisky (finn ut av hva han liker) setter vel de fleste pris på. Eller en favoritt-parfyme sammen med en utrolig bra vin?

Det betyr faktisk ikke så mye det med pengene hans. Han tenker ikke på det når han mottar gaver. Han vil nok heller være opptatt av hvem du er, og synes det er hyggelig at du gir noe i det hele tatt :P

Skrevet

Siden han er så rik hadde det vært fristende å gitt han et fadderskap a la Redd Barna eller Plan i gave der de første månedene er betalt, men det er kanskje upassende? :ler:

Hva med et gavekort på aromaterapi eller lignende? - Avhenger vel litt av hvor mye gaven skal koste...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...