AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Hei!Jeg tenker å bestille en jumpsuit på zalando, men er så usikker på størrelsen. Den er i størrelse 36-38-40 osv. Jeg bruker vanligvis s i mange klær, men av og til har jeg M. Jeg synes størrelser varierer så mye, så må nesten alltid prøve for å se om det passer og funker. Jeg er usikker på om jeg skal ha den i størrelse 38 eller 40. Jeg er ganske høy 1.75 cm, 61 kg og slank med god benbygning. Så klær kan f.eks være litt trange over skuldre , for korte osv. Jeg tenker at hvis jeg tar størrelse 40 er den sikkert fin i lengden og blir ikke trang rundt hoftene når jeg setter meg f.eks, men da er den nok veldig løs på overkroppen - og jeg vil ikke ha den for løs. 38 passer nok best ift. overkroppen, men litt redd for at den kan være for smal og kort.Så burde jeg ta størrelse 38 eller 40? Hvordan pleier størrelser på jumpsuit å være, tenker det er litt annerledes siden det er bukse og overdel i ett. Håper på noe tips, vil virkelig kjøpe den! Anonymkode: ef13a...46a
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 8. desember 2015 #2 Skrevet 8. desember 2015 Dette er veldig vanskelig å svare på. Har du tatt målene dine og sjekket med størrelsestabellen på Zalando? Og sjekket den lille infoen som oppgis om hvert enkelt plagg? Umiddelbart synes jeg det virker som om 38 burde passe best, i og med at du tilsynelatende ikke har sett deg ut en med løst snitt, men det kan meget vel være jeg tar feil.Egentlig vil jeg gi deg følgende råd: Bestill begge størrelsene, og send tilbake den som ikke passer (eller begge). Det er jo helt gratis, så den eneste ulempen er at du må legge ut for to jumpsuiter enn så lenge.Siden du er litt lang, bør du for øvrig være obs på at jumpsuiter noen ganger kan være litt korte i ryggen når man sitter, med det resultatet at det kniper litt i skrittet.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #3 Skrevet 8. desember 2015 Jeg syns onepiece er best når de er litt baggy. Har hatt noen som er akkurat passe. Men de her gått ukomfortabelt langt opp i skrittet når jeg har satt meg. Anonymkode: dd8d2...9e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå