Gå til innhold

Kirkeprogram-kun til inviterte gjester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt å tenkte litt (som vanlig): hvor mange kirkeprogram printer/lager dere ? Jeg tenke ca 100, det er ca 90 gjester i bryllupet ? Eller bør jeg ta enda flere for de som kommer for å skue også eller ikke tenke på de ? :-?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Heia

Når vi giftet oss foreslo presten at vi printet ut 20 ekstra eksemplarer av Kirkeprogrammene. Det er alltid noen som ønsker å komme for å se. Jeg er glad vi gjorde det da mange tok turen innom og så vielsen vår :)

Hilsen

20April2002 somhar vært veldig lykkelig gift siden da

http://home.no.net/waraas

Skrevet

Jeg snakket akkurat med ei jeg kjenner som giftet seg i juni om dette. de hadde lahet 120 program og det gikk 75 stykker. De hadde 56 inviterte gjester, så det var ikke så mange ekstra som kom. Men dere har kanskje en viss anelse om hvor mange ekstra som kommer i kirken?

Vi skal iallfall lage godt med kirkeprogram så vi har en del ekstra å gå på. Det er en del som har sagt at de skal komme i kirken også, og alle skal ha hvert sitt program, synes nå jeg da.

Skrevet

Jeg ville laget en del ekstra.

Vi blir ca 50 inviterte gjester men jeg gjetter på at vi kommer til å lage ca. 80 program.

Hvis jeg hadde vært en av de som bare var i kirken, vet jeg at jeg ville satt pris på å få et program...... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...