Gå til innhold

Hjelp! paintball er d skummelt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt ærlig er d ikke sånn at man får blåmerker etter kulene?

Kan noen si noe om hvordan man spiller ?:-) 

Anonymkode: dc0fc...302

Videoannonse
Annonse
Gjest pellepirat
Skrevet

Hvordan man spiller kan variere. Man kan spille "alle mot alle", el. på lag. Enten ved at man spiller til et lag har alle spillerne ute (blitt truffet) el. at man starter på hver sin side/base og skal prøve å erobre den andre basen, evt. stjele et flagg el lignende og komme seg tilbake til egen startplass.

Det er veldig gøy, spennende, og jeg skal love deg at man får en god treningsrunde hvis man holder på en liten stund :).

Har vært med flere som er redd for at det er vondt, men det er ikke så ille. Det spørs litt hvor man blir truffet, og om man har beskyttelse el tykke klær (alle er pålagt hjelm). Man kan få noen merker, men det gjør vondt et par sekunder så er det over. Det er jo det som er med på å gi det hele ekstra spenning, ellers kunne man spilt laser-tag el lignende.

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Paintball er det råeste jeg har vært med på!! 
Jeg har kun spilt med gummikuler, ikke maling. 

Det gjør vondt ja, men fy fader hvor artig det er. Adrenalin kick til tusen. Smerten er fort glemt. 

Har sinnssykt lyst til å spille det igjen snart. 

De stedene jeg synes er vonde er
fingrene/hendene
Nakken/halsen - Det var maks uhell, for jeg snudde hode ene veien, også kom en fyr fra andre siden og skjøt meg. 
Føtter
Og ribbeina. - Men det var maks uhell, for jeg hadde hendene opp i været fordi jeg var truffet. Så kom det en gjøk og jeg ble skutt i ribbeina fra siden. Under armene på vesten så var det stort hull, men da jeg hadde armene ned eller normalt så ble det området beskyttet. Fy fader det gjorde vondt, det var det verste, for jeg mistet pusten. For han skjøt ikke bare en gang, men fire! Skjøt flere kuler, men traff meg med fire. 

Ja, det er ubehagelig, men sååå vondt er det da ikke. Spilte selv en gang da jeg bare hadde malingsdress og tynn t-skjorte under, ble pepret i bryst/ribbein av en 10-20 kuler. Litt vondt der og da, men det er jo bare litt svie som går raskt over. 

Men man får blåmerker som kan vare en stund, så jeg så ut som et lite fargekart en måned eller to etter det. 

Skudd på bar hud er heller ikke noe særlig, men det er egentlig ikke veldig vondt det heller, det er kjipere å måtte vaske bort maling. 

Så lenge man beskytter ansikt/øyne og nedentil så går det fint. (Man SKAL beskytte ansikt, det kan være farlig å få skudd i øynene)

Anonymkode: 35f59...357

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 8.12.2015 den 16.37):

Ja, det er ubehagelig, men sååå vondt er det da ikke. Spilte selv en gang da jeg bare hadde malingsdress og tynn t-skjorte under, ble pepret i bryst/ribbein av en 10-20 kuler. Litt vondt der og da, men det er jo bare litt svie som går raskt over. 

Men man får blåmerker som kan vare en stund, så jeg så ut som et lite fargekart en måned eller to etter det. 

Skudd på bar hud er heller ikke noe særlig, men det er egentlig ikke veldig vondt det heller, det er kjipere å måtte vaske bort maling. 

Så lenge man beskytter ansikt/øyne og nedentil så går det fint. (Man SKAL beskytte ansikt, det kan være farlig å få skudd i øynene)

Anonymkode: 35f59...357

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Takk for svar! :-D 

Tror jeg prøver meg til helgen! :-D 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...