Februarbarn Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Ser at det er i vinden som aldri før. Man får det for 200-lappen på Vero Moda og mer luksuriøse hos Holzweiler og Ganni. Hva syntes dere om plagget? Jeg syntes det er fint når jeg ser andre bruke det, men er redd for at det skal bli pleddet mitt i sofakroken om jeg ikke finner ut av hvordan å bruke det
Gjest Raindrops Skrevet 8. desember 2015 #2 Skrevet 8. desember 2015 Ponco er chill da, men jeg har ikke brukt sånt siden barneskolen så jeg kan ikke se for meg at jeg vil føle meg vell med poncho som voksen. For meg er det igrunn et plagg for barn.
Februarbarn Skrevet 8. desember 2015 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2015 Funker liksom ikke uten sombrero.Haha! Hatt er jo ''in'' det og!
Februarbarn Skrevet 8. desember 2015 Forfatter #6 Skrevet 8. desember 2015 (endret) Ser den! Men misforstå meg ikke - jeg mener ikke den type poncho man tar på over hodet. Mer den man legger på skuldrene som er åpen foran! Endret 8. desember 2015 av Februarbarn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå