Philosophia Skrevet 4. oktober 2004 #1 Skrevet 4. oktober 2004 Bruker ofte rettetang, trenger et varmebeskyttede produkt, gjerne som jeg kan bestille fra LF. Noen anbefalinger?
Miss Marple Skrevet 4. oktober 2004 #2 Skrevet 4. oktober 2004 Vet at mange sverger til Redken Staerch (husker ikke hovrdan det staves), men jeg synes den luktet litt sterkt. Jeg kunne også gjerne hatt et slikt produkt...
Gjest Gjesta Skrevet 4. oktober 2004 #3 Skrevet 4. oktober 2004 Vet at mange sverger til Redken Staerch (husker ikke hovrdan det staves)' date=' men jeg synes den luktet litt sterkt. Jeg kunne også gjerne hatt et slikt produkt...[/quote'] Jeg synes også den lukter for sterkt,...og så blir håret litt stivt,...
Gjest Ethereal Skrevet 5. oktober 2004 #4 Skrevet 5. oktober 2004 Redken Smooth Down Heat Glide er et serum som du har i håret før retting. Litt vanskelig å fordele, men tangen glir mye lettere, og du får en fin glans. Men det skal VELDIG lite til, så den er kjempedrøy i bruk.
Champagne Skrevet 5. oktober 2004 #5 Skrevet 5. oktober 2004 Jeg har kjøpt Paul Mitchell Heat Seal fra LF og er veldig fornøyd! Den lukter godt og er lett å fordele (spray-flaske). Om den virker mot slitasje vil derimot tiden vise.
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2004 #6 Skrevet 5. oktober 2004 Jeg har nettopp kjøpt et produkt fra TIGI, catwalk smooth and shine. Foreløpig virker det veldig bra, og lukter ikke så j... som redkens spray.
Philosophia Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter #7 Skrevet 5. oktober 2004 Takk for svar. Bruker Redkenprodukter, så det blir nok Redken Smooth Down Heat Glide. Et annet spørsmål; jeg bruker Anti snap nå, før jeg føner håret. Kan jeg blande disse produktene, eller skal de brukes hver for seg?
Gjest Ethereal Skrevet 5. oktober 2004 #8 Skrevet 5. oktober 2004 Bruker du Anti Snap hver dag? Hvis ikke håret ditt er VELDIG slitt, holder det med ca annenhver dag. Mitt hår har gjennomgått masse farging og bleking (selv om det er kort), og jeg bruker den annenhver dag, og det holder lenge. Heat Glide er et rent beskyttelsesprodukt, jeg tror ikke det gir noen særlig pleie til håret. Før jeg klippet meg brukte jeg av og til Heat Glide til føning også, og følte at håret holdt seg rett lenger, og ble glattere. Så jeg tror du kan bruke dem sammen uten problemer.
Philosophia Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter #9 Skrevet 5. oktober 2004 Jeg vasker håret annen hver dag og da bruker jeg Anti snap. Skal Heat Glide tas i håret når det er vått eller tørt?
Gjest Ethereal Skrevet 5. oktober 2004 #10 Skrevet 5. oktober 2004 Mener å huske at du kan gjøre begge deler? Litt når du føner og bittelitt mer når det er tørt. Men pass så det ikke blir fett. Etter at jeg klippet håret helt kort, har jeg ikke bruk for Heat Glide-n min mer, så den står bare der og titter trist på meg, nesten ubrukt (ikke brukt så mye at det vises, en gang) Min flørt med langt hår er over for denne gang.
Philosophia Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter #11 Skrevet 5. oktober 2004 Ingen du kan gi den bort til (meg, foreksempel )?
Gjest Ethereal Skrevet 5. oktober 2004 #12 Skrevet 5. oktober 2004 Prøvde den på ei venninne med langt hår, og det ble kjempebra. Men hun likte ikke seg selv med glatt hår, så gikk og tok vann i håret etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå