Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil oppfordre alle som har blitt utsatt for pedofili (og annen seksualforbrytelse), som har en dom de kan gi facebook som bevis, å bruke den til å få kastet slike null individer. Eller annet som vil være bevis nok. 

Jeg har nettopp brukt dommen der jeg var fornærmede til noe positivt og jeg anbefaler alle som kan og klarer det, å gjøre det sammen 

Pedofile har ingen verdens ting å gjøre på facebook o.l andre sosiale nettplattformer. 

Jeg er usikker om jeg er på rett plass med tråden min, men jeg tenkte at samfunn må vel være rett. Det gagner samfunnet at alles barn i det minste kan bli litt tryggere. 

Jeg fatter ikke hvorfor ikke norge kan ha et offentlig register med alle sexualforbrytere. Når slike null individer har ødelagt et liv eller flere, rasert en barndom da fortjener dem ikke å være en del av noe som helst. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har blitt seksuelt misbrukt som barn, men hadde aldri giddet det der. Jeg har kommet meg videre i livet og har ingen som helst grunn til å rippe opp disse sårene atter en gang

Anonymkode: 65e0d...cc0

Skrevet

Jeg har blitt seksuelt misbrukt som barn, men hadde aldri giddet det der. Jeg har kommet meg videre i livet og har ingen som helst grunn til å rippe opp disse sårene atter en gang

Derfor jeg skrev "de som klarer". 

Har full forståelse for dem som ikke klarer det. 

Jeg mistet e lillesøter til selvmord, mens den andre overlevde såvidt sitt. Jeg selv sitter her fordi jeg "rømte" etter at han hadde forgrepet seg på to venner av meg under 14. Jeg blir aldri ferdig med å verne resten av verden mot det nullet der.

Min overgriper er på facebook, men innen uken er omme, vil kontoen hans være vekke og han vil aldri kunne skaffe seg nytt i sitt navn eller med sitt eget bilde. 

Je

Skrevet

Jeg er ny på dette forumet. beklager rotet 😐

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...