Gjest Holititten Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Hei!Kjæresten min har bursdag i begynnelsen av mars, og synes det hadde vært så gøy å reise på en weekendtur sammen for å feire. Men så er spørsmålet: hvor skal vi reise? Vi er studenter, så billige flybilletter er essensielt, spesielt når jeg betaler for begge to. Noen tips til hvor vi kan reise? Bonus om vi kan reise fra Kristiansand eller Torp (helst KRS), istedenfor Gardemoen. Gjerne et sted der mat og drikke ikke er så dyrt.Takk for svar
reiselyst72 Skrevet 8. desember 2015 #2 Skrevet 8. desember 2015 Fra Kristiansand ville jeg nok prøvd med Gdansk. Wizzair flyr vel direkte herfra og Polen har veldig billig mat og drikke. Mars er tidlig i sesongen så hoteller bør heller ikke koste al verden. Veldig hyggelig by! Du finner den del gode tips og hotell i Gdansk her
KariLeif Skrevet 15. desember 2015 #3 Skrevet 15. desember 2015 for weekend tur er det mange steder å velge fra;) Balticum. Hvis du ikke har vært der svært anbefaler å gjøre det;) for kort "city break" er godt;) billig mat, billig spa og alt med god kvalitet:) https://www.facebook.com/vilniustur/
RC Skrevet 22. desember 2015 #4 Skrevet 22. desember 2015 Jeg ville reist til Ljubljana! En dag der kanskje, og så en overnatting på glampingstedet ved innsjøen Bled. Søk det opp! Superromantisk og ikke så fryktelig dyrt! Det går dessverre ikke direktefly til Slovenia da, så man må fly enten til Venezia eller Pula i Kroatia (men det er ofte billige billetter å finne dit med både norwegian og ryanair).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå