AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Kan noen forklare hvorfor/hvorfor ikke? Vet lite om denne konflikten, annet enn at det er kamp om ressurser og mye undertrykkelse. Anonymkode: d9122...d50
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #2 Skrevet 8. desember 2015 Liker Israel. Hvis du vil støtte noen så støtt dem Anonymkode: 56a27...1ec 4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #3 Skrevet 8. desember 2015 Kan noen forklare hvorfor/hvorfor ikke? Vet lite om denne konflikten, annet enn at det er kamp om ressurser og mye undertrykkelse.Anonymkode: d9122...d50Liker ikke jøder eller israel, så jeg støtter palestina Anonymkode: cb34e...185
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #4 Skrevet 8. desember 2015 Israel - Benjamin Netanyahu - er en bølle som trakasserer palestinere hver dag med veisperringer som palestinere må passere hver dag, om de israelske soldatene tillater det , okkuperer deres landområder, og lar israelitter bygge og bo der på okkupert område. Palestinere blir fratatt både bolig og arbeid, og har ingen mulighet til å skape seg normalt liv. Jeg håper Israel mister støtten fra USA, så blir det kanskje slutt på dette. Obama har vel vært den presidenten som har vært mest kritisk til Israels okkupasjon, men da fløy jo Netanyahu over til Obama med en gang og sutret seg til støtte "alle er imot oss, vi må få lov til å forsvare oss" Anonymkode: de18f...fc8
Gjest Skrevet 8. desember 2015 #5 Skrevet 8. desember 2015 Nei jeg er ikke pro-palestinskJeg støtter nok Israel om jeg må støtte en av dem. Men jeg er ikke så naiv som noen er og tror at Israel helt uskyldige i problemene mellom Israel og Palestineren. De har også en del av ansvaret. Det blir helt feil og si at all skyld ligger oss palestineren akkurat som det blir helt feil og si at Israel har all skyld.
Gjest Tamsi Skrevet 8. desember 2015 #6 Skrevet 8. desember 2015 Så mange muslimske og kristne land som finnes skulle det bare mangle at det finnes iallefall ett eneste jødisk. Det finnes ikke et land man ikke blir forfulgt som jøde idag, og slik har det alltid vært. Støtter Israel.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #7 Skrevet 8. desember 2015 Støtter egentlig ingen av de. Syns de er ille på hver sin måte... Syns litt synd på palestinere, men palestinsk regjering ødelegger mye for dem. Israelere/regjeringen er ikke uskyldige heller. Anonymkode: a8572...797
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå