AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Jeg klarer ikke mer. Jeg mistet i uke ni, etter en graviditet med utrolig sterk kvalme, slapphet og tretthet. Nå er det fire uker siden jeg mistet, og jeg er fremdeles kvalm. Kastet opp senest i går. Hvor lang tid tar det egentlig før deg går ut av kroppen og jeg kan begynne å bli normal i formen igjen?? Tåler ingen lukter og spiser utrolig lite, rett og slett fordi jeg ikke får det ned... Andre som har opplevd dette? Jeg ønsker å kunne ha en samtale med noen, uten å brekke meg 5 ganger i løpet av samtalen. Jeg brekker meg av ingenting og sliter med daglige aktiviteter. Buuuu *legger seg i fosterstilling og gråter* Anonymkode: cf864...530
Silfen Skrevet 8. desember 2015 #2 Skrevet 8. desember 2015 Det høres ikke normalt ut. Det kan være rester igjen slik at kroppen tror den fremdeles er gravid. Har du sjekket at hcg-nivået har sunket?
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #3 Skrevet 8. desember 2015 Har fått time til legen på fredag. Tenker jeg tar det opp der om det ikke er normalt at man er dårlig så lenge etter. Anonymkode: cf864...530
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #4 Skrevet 9. desember 2015 Fikk beskjed om etter medisinsk abort, at jeg skulle ta gravtest 4 uker etterpå, for å være sikker på at kroppen ikke produserte mer hcg(rester i livmor). Hadde ømme pupper og litt symptomer i 2-3 uker etterpå. Har du fortsatt symptomer, ta en test. Er denne positiv må du ta hcg-måling hos lege for å se om hcg er på vei ned. Håper du blir bedre! Anonymkode: b49dd...31f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå