Gå til innhold

orgsme bakfra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid kunnet få vaginal ograsme forfra. Trodde ikke det gikk an å få vaginal orgasme bakfra...... Men så hendte det noe jeg aldri har kjent maken til. En begynnende orgasme som var så deilig og frigjørende at jeg brast i gråt etterpå, og følte jeg nesten var vektløs. Noen som har opplevd vaginal orgsasme bakfra?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Du har antakelig hatt din aller første G-punkts orgasme, kkristin.

G-punkts-orgasmer kan du bare få dersom G-punktet blir stimulert, og det blir det bare bakfra (av penis, vel og merke).

De orgasmene du har hatt tidligere har nok vært klitorisorgasmer, men de kan oppleves svært annerledes med penis inne i deg enn uten. Tilsvarende vil en orgasme du får av stimulans av både G-punkt og klitoris gjerne bli enda mer intens.

Vi er heldige vi jenter, som kan få orgasme på så mange forskjellige måter. :-)

Skrevet

G-punktet kan da bli stimulert forfra også? Iallfall dersom man har hatt ett greit forspill og hans penis er tykk nok til å fylle skjeden helt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er svært begrensa stimulans du kan få av G-punktet forfra. Trolig ikke nok til å oppnå orgasme, med mindre du løfter bena høyt og han kommer inn i deg nedenfra/bakfra.

G-punktet ligger på framsida av skjedeveggen, omtrent ei lita fingerlengde opp, og trenger ganske kraftig direkte stimulans for å kunne gi orgasme alene.

Skrevet

jeg prøver å tenke litt logisk her og har ett lite spørsmål. Burde det ikke være lettere for damer å få g- punkt orgasme i missjonærstilling / forfra? Penisen bøyer seg oppover så vil ikke den presse seg opp og "mot magen"?

Så bakfra vil jo bli motsatt egentlig? At penis går oppover mot "ryggen"?

Er nok på villspor men men :kul:

Skrevet

Ikke helt på villspor Icy. Jeg har bare oppplevd dette med ham foran meg.

Skrevet
Det er svært begrensa stimulans du kan få av G-punktet forfra. Trolig ikke nok til å oppnå orgasme, med mindre du løfter bena høyt og han kommer inn i deg nedenfra/bakfra.

Med dama på rygg og mannen i en sittende stilling foran kan du få så mye press på G-punktet du bare ønsker. Bare for mannen å lene seg litt bakover det..

Skrevet

Hver eneste gang, det er det kuleste jeg vet i hele verden!!!

Gjest Anonymous
Skrevet
Med dama på rygg og mannen i en sittende stilling foran kan du få så mye press på G-punktet du bare ønsker. Bare for mannen å lene seg litt bakover det..

Akkurat.

Så han kommer inn nedenfra/bakfra.

Gjest Anonymous
Skrevet
Ikke helt på villspor Icy. Jeg har bare oppplevd dette med ham foran meg.

Samme her.

Gjest Anonymous
Skrevet
Hver eneste gang' date=' det er det kuleste jeg vet i hele verden!!![/quote']

Deilig, godt, herlig osv er vel greie uttrykk for det man opplever, men kult????? :roll::roll:

Gjest Anonymous
Skrevet
jeg prøver å tenke litt logisk her og har ett lite spørsmål. Burde det ikke være lettere for damer å få g- punkt orgasme i missjonærstilling / forfra? Penisen bøyer seg oppover så vil ikke den presse seg opp og "mot magen"?

Så bakfra vil jo bli motsatt egentlig? At penis går oppover mot "ryggen"?

Er nok på villspor men men :kul:

Et par artikler om G-punktstimulans:

http://www.cupido.no/archive.cfm?id=12064

http://www.minou.com/aboutsex/gspot.htm

Lang artikkel, men svært god

Du er ikke helt på villspor Icy.

Peniser har mange fasonger, krumdinger og retninger.

Det er fullt mulig å oppnå vaginale orgasmer, klitorisorgasmer og kombinerte orgasmer i alle samleiestillinger der jenta opplever samleiet som godt og stimulerende.

Rene G-punktsorgasmer derimot er ikke så enkle å få til.

Dette kommer først og fremst av to ting:

G-punktet ligger i forkant av skjedeveggen på et sted der penis bare vil treffe direkte når han kommer inn nedenfra eller bakfa, altså ikke i misjonærstilling, men i mange andre stillinger, også forfra.

G-punktet er ikke lett tilgjengelig. Det er en grunn til at Såkalte G-punktsvibratorer har den formen de har. Å treffe direkte på punktet er svært viktig, fordi G-punktet både krever og tåler kraftig stimulans. Treffer du ikke direkte på, så kan du heller ikke stimulere punktet med den kraften som skal til for å utløse G-punktsorgasme og evt. ejakulasjon.

Dette er rett og slett umulig i misjonæren jenter.

Jeg betviler ikke orgasmene dere får i denne stillinga. (Jeg får dem, også.) De er både reelle og vaginale, men dere har mye godt i vente om dere våger å tro på at det finnes noe dere ikke har opplevd ennå.

Lykke til!

Skrevet

De orgasmene du har hatt tidligere har nok vært klitorisorgasmer, men de kan oppleves svært annerledes med penis inne i deg enn uten. Tilsvarende vil en orgasme du får av stimulans av både G-punkt og klitoris gjerne bli enda mer intens.

Hvor mange orgasmetyper finnes det egentlig? De orgasmene jeg vanligvis får er jo uten å være borti klitoris. Pluss at det er jo en innvendig orgasme.

:enig_animasjon:

Skrevet

Deilig, godt, herlig osv er vel greie uttrykk for det man opplever, men kult????? :roll::roll:

:roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll:

Jeg har mine ord for mine opplevelser, greit?

Gjest Anonymous
Skrevet

Greit nok det, men da må du også være forberedt på at noen sperrer øynene opp ved slike betegnelser av seksuelle opplevelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...