Gå til innhold

Betyr ditt profilbilde på KG noe?

Anbefalte innlegg

Gjest Christina146
Skrevet

Er det noen spesiell grunn til at du har akkurat det profilbildet du har? Jeg har mitt fordi jeg for det første synes DiCaprio er råkjekk, han er en veldig god skuespiller, og står for viktige ting. Han bryr seg mye om global oppvarming, og viser stort engasjement. Så for meg er han på en måte et symbol på dyktighet og en kamp mot global oppvarming.

Betyr ditt profilbilde noe, eller der det bare helt random valgt ut?   

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noen dyp mening, bare at jeg er født i Skyttens tegn, og at jeg prøver hardt å være mer rosa og feminin, derav kommer også nicket:laugh:

Skrevet

Ei venninne fant det og sa det var likt på meg. Da har det like godt som pb. Ellers har dt ingen betydning. 

Gjest snoopy_93
Skrevet

Mitt bilde er vel egentlig bare "Bildet på nicket" mitt :P

Skrevet

Peon :) Favorittblomsten min :)

Skrevet

Absolutt. En stor dikter - og det at han røyker markerer mitt klassestandpunkt.

Gjest Badebuksa
Skrevet

Det markerer mitt syn på at man skal være tildekket når man tar et offentlig bad, da altså med en badebukse, og jeg er imot alle usømmeligheter som kan oppstå hvis man bader uten badebukse. Jeg akter derfor å være tilstede på Kvinneguiden som en moralens vokter. 

Nei, vet ikke jeg. Ville ha noe litt absurd. 

Skrevet

Ja. Ikke ung, ikke gammel, ikke stygg, ikke supermodell, ikke ditt, ikke datt......kjører bil og er litt i farta, slik som jeg. Sagt litt flåsete.

• Liker 1
Gjest chisandra
Skrevet

Ikke annet enn at jeg er litt opptatt av fine negler. :)

Skrevet

En av mine favorittkarakterer fra mitt favorittspill. 

Skrevet

En av verdens vakreste kvinner :)

Skrevet

Jeg bare synes peoner er pene!

Skrevet

Næ, jeg tenkte det kunne passe? Er også lys, blid og for så vidt også en tanke gammeldags :Knegg:

Skrevet

Mitt bilde er bare fordi jeg syntes figuren så morsom ut. Ikke ulik meg om morran før jeg har fått kaffe egentlig:fnise:

Anonymkode: 61693...370

• Liker 1
Skrevet

Mitt bilde er bare fordi jeg syntes figuren så morsom ut. Ikke ulik meg om morran før jeg har fått kaffe egentlig:fnise:

Anonymkode: 61693...370

Genialt at AB-knappen hang seg opp:P

• Liker 3
Gjest -Tricia-
Skrevet (endret)
Den 8.12.2015 at 15.06, Shai skrev:

En av verdens vakreste kvinner :)

Liten avsporing, men hvem har du som profilbilde?

Jeg kommer sterkere tilbake i tråden når/hvis jeg skaffer meg profilbilde :rodme:

Oppdatering: Valgte den avataren fordi jeg forguder katter og fordi jeg leker endel med ball selv på fritiden :ball:

Endret av daydreaming
Skrevet

Jeg satt og skulle komme opp med et brukernavn til KG. Jeg tenkte litt og spurte meg selv;"Hva kunne du tenke deg?" Svaret var "Jeg kunne tenke meg en million". Så brukernavnet mitt ble da million. Og så trengte jeg et bilde til dette million-navnet da. Dermed googlet jeg ordet million, og opp kom diverse bilder. Et av dem var denne gullfargede parfymeflasken til parfymen som heter "Million". Det bildet valgte jeg.

That's it.

• Liker 1
Skrevet

Det markerer mitt syn på at man skal være tildekket når man tar et offentlig bad, da altså med en badebukse, og jeg er imot alle usømmeligheter som kan oppstå hvis man bader uten badebukse. Jeg akter derfor å være tilstede på Kvinneguiden som en moralens vokter. 

Nei, vet ikke jeg. Ville ha noe litt absurd. 

Å, du har fått den stilige paint-badebuksa tilbake! :hjerte:

Mitt profilbilde er fra et kort kjøpt i en kunsthåndverksbutikk. Det likner litt på meg og på min kjære katt som jeg hadde fram til fjor vinter. Nå befinner pus seg i landet med de evige myke senger og velfylte matfat. Både pus og jeg er/var rødhårede.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...