Gå til innhold

Eksen terroriserer meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen måneder siden ble det slutt med kjæresten min, noe han taklet dårlig, men heldigvis har han latt meg være...inntil forrige uke. Han har begynt å komme på døren, rope utenfor huset jeg bor i, oppsøkt meg på jobb ( da har jeg heldigvis ikke vært der) og igår toppet det seg da kan kom mens jeg hadde en date! Daten ble selvfølgelig ødelagt og han vil ikke se meg igjen pga denne eksen min, som stod og løy om at vi fortsatt var i et forhold! 

På toppen av kaka har han ringt min sjef og diktet opp ting om meg!

Nå er jeg så fra meg at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre! 

Anonymkode: b7fc4...83a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For noen måneder siden ble det slutt med kjæresten min, noe han taklet dårlig, men heldigvis har han latt meg være...inntil forrige uke. Han har begynt å komme på døren, rope utenfor huset jeg bor i, oppsøkt meg på jobb ( da har jeg heldigvis ikke vært der) og igår toppet det seg da kan kom mens jeg hadde en date!

Anonymkode: b7fc4...83a

Kontakt politiet. Saken vil bli henlagt, men han vil garantert bli skremt om du sender en kopi av anmeldensen til han. 

Han virker som en psykopat. Hva har han sagt til sjefen din?

Og han nye daten din, bare forklar for han at eksen din er en stalker. 

Anonymkode: 09a22...e13

• Liker 2
Skrevet

Politiet! Han kan få beskjed av de om å holde seg vekk. 

Anonymkode: 89ffa...17f

• Liker 1
Skrevet

Politiet er stedet å gå. Ville også gitt en forklaring til sjefen din, samt vist en kopi av anmeldelsen til han/henne. Hør med politiet om du skal sende en kopi av anmeldelsen til eksen din. Til daten din ville jeg også vist en kopi av anmeldelsen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...