AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Hei,Jeg reiser til Australia om noen måneder, og skal ha en 10-timers mellomlanding i Singapore.Kunne tenkt meg å bruke tiden på å se litt av byen. Er det mulig? Anonymkode: f7292...faf
Florence Skrevet 8. desember 2015 #2 Skrevet 8. desember 2015 Jeg hadde en lignende tur en gang og tok ikke sjansen på det. Flyet mitt til Singapore var også forsinket så mistet mange timer der.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #4 Skrevet 8. desember 2015 Hei,TS her. Hvorfor ikke? Redd for å ikke miste neste fly? Kan jo være 3-4 i byen også dra tilbake mange timer før neste fly går... Anonymkode: f7292...faf
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #5 Skrevet 8. desember 2015 Det ville jeg gjort, ja, hvis det er enkelt å komme seg inn til byen og tilbake igjen med f eks tog. Hadde ikke stolt på buss eller taxi pga uforutsette hendelser i trafikken. Jeg hadde fem timer på flyplassen i Brussel en gang og da dro vi inn til byen og sosa litt rundt der. Mye bedre enn å sitte på flyplassen. Anonymkode: fe9a5...654
Gjest Linaria Skrevet 9. desember 2015 #6 Skrevet 9. desember 2015 Hvis det ikke var noe stress i forhold til visum og sånne ting, og det ikke var alt for langt og dyrt så hadde jeg lett dratt inn i byen om jeg hadde så lang tid på en flyplass. Dere forstår jo at det er viktig å være tidlig nok ute til flyet deres går.
reiseglad Skrevet 9. desember 2015 #7 Skrevet 9. desember 2015 Mener at det er gratis busser inn til sentrum fra flyplassen i Singapore, for de som har lange stopovers. Sjekk hjemmesiden til flyplassen. Og jeg hadde virkelig gjort det. Singapore er enkel å finne frem i, og det er ikke lang reisevei fra flyplass til hovedgata i sentrum.http://www.changiairport.com/en/airport-experience.html http://www.changiairport.com/en/airport-experience/attractions-and-services/free-singapore-tour.htmlHvis du velger å bli på flyplassen, er der iallefall mye å finne på: spillehall, ulike hage, spabehandlinger, basseng osv osv. Har du nattstopover, er der hotellrom du kan leie på timebasis. Fin flyplass som vi har hatt mange stopp på.
Pearl2.0 Skrevet 9. desember 2015 #8 Skrevet 9. desember 2015 Det hadde jeg gjort! 10 timer er lenge😊 ikke for det, Shangi airport har et bra underholdningstilbud så man får lett slått ihjel noen timer der Singapore er kult, bestem deg litt på forhånd hva du vil se☺
Gjest Sisti Skrevet 9. desember 2015 #9 Skrevet 9. desember 2015 Da jeg hadde 14 timer der gjorde jeg det. Hadde mer enn god nok tid. Jeg dro i botanisk hage, spiste på restaurant og shoppet litt. Likevel fikk jeg flere timer på flyplassen.
Mynona Skrevet 9. desember 2015 #10 Skrevet 9. desember 2015 Ja, det hadde jeg gjort. Så lenge du beregner god tid på å komme tilbake til flyplassen. Hadde 6 timer på Barbados en gang, det ble til en 3 timers strandtur for oss. Vel verdt det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå