AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Jeg har estimert EL på førstkommende søndag, altså om 5 dager. Jeg og legen min mistenker at jeg kan ha Bakteriell Vaginose, og har derfor fått antibiotikakuren Dalacin (klindamycin). Denne kuren består av 3 vagitorier som skal settes opp i skjeden hver kveld i 3 dager. Med oppstart i kved. Altså kuren er ferdig om 3 dager. I forbindelse med prøving så har jeg begynt å drikke grapefrukt juice, og tar Solvipect slimløsende hostesaft. (Vi begynte å prøve for 2 mnd siden, og jeg gjorde dette kun forrige mnd. ) Det hadde stor effekt på utfloden og "slimet" der nede, men jeg ble ikke gravid (noe som vi lurer på om kan være pga. den bakterielle vaginosen). Det jeg lurer på er, skal jeg kutte ut grapefrukt juicen og hostesaften denne mnd? I tilfelle endringen i utfloden der nede, kan påvirke virkningen av Dalacinen? Og evt. skulle vi bare tatt en total pause fra prøvingen denne mnd? Noen som har erfaringer? Tusen takk for råd! Anonymkode: fe632...8c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå