AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Strøken leilighet, men RØDT kjøkken?? Lurer på hva designerne har tenkt. http://www.privatmegleren.no/primera/125150209/bogerud-lys-og-trivelig-3-roms-med-sydvestvendt-balkong-n-r-marka-varmtvann-kabel-tv-og-internett-inkludert Anonymkode: d2358...250
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #2 Skrevet 8. desember 2015 Synes det så stilig ut jeg. Det ser ut til at overskapene er gamle og har blitt pusset opp. Anonymkode: 64ba0...1cd 2
doktorproktor Skrevet 8. desember 2015 #3 Skrevet 8. desember 2015 Jeg er enig i at dette ikke var pent, men jeg kjenner noen som har rødt kjøkken (høyglans fra ikea) og sjakkrutet gulv, og det syns jeg er kult - det er deres stil, og ikke noe som alle andre har. Om det lønner seg hvis de skal selge igjen er en annen sak 2
peppermyntete Skrevet 8. desember 2015 #4 Skrevet 8. desember 2015 Synes ikke det var så fint her, men svigers har rødt på deler av kjøkkenet og der er det kjempekult! Tror kanskje det er kombinasjonen rødt og grått jeg ikke helt liker her, synes ikke det er spesielt pent sammen.
Pinkee Skrevet 8. desember 2015 #5 Skrevet 8. desember 2015 Var ikke særlig pent etter min smak heller, men de har jo også mye rødt på stuen, så er vel folk som liker rødt som har bodd her da.Når jeg ser slike sære leiligheter, som er ny-oppusset, så tenker jeg automatisk samlivsbrudd For ingen pusser vel opp slik, hvis dem vet det er aktuelt å selge de første 10 årene?? 1
Cashbah Skrevet 8. desember 2015 #6 Skrevet 8. desember 2015 Synes vel egentlig ikke resten av leiligheten var så altfor fin heller. 5
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #7 Skrevet 8. desember 2015 Var ikke særlig pent etter min smak heller, men de har jo også mye rødt på stuen, så er vel folk som liker rødt som har bodd her da.Når jeg ser slike sære leiligheter, som er ny-oppusset, så tenker jeg automatisk samlivsbrudd For ingen pusser vel opp slik, hvis dem vet det er aktuelt å selge de første 10 årene??qqies, Anonymkode: d2358...250
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #8 Skrevet 8. desember 2015 Strøkent synes jeg ikke det var der nei. Og det kjøkkenet så jo ut som et puslespill. Satt sammen av for mange ulike elementer... Anonymkode: 34cb0...29e 3
Sirah Skrevet 8. desember 2015 #9 Skrevet 8. desember 2015 Var tydelig at de som bodde der likte rødt Helt ok leilighet, men strøken syntes jeg ikke den var.
Gjest chisandra Skrevet 8. desember 2015 #10 Skrevet 8. desember 2015 Synes ikke det var så galt, jeg. Ikke nok til at det fortjener en tråd her inne hvertfall. Nå ser de jo ut til at de liker rødt ellers også da.
Million Skrevet 8. desember 2015 #11 Skrevet 8. desember 2015 (endret) Jaja, smaken er som baken.... jeg tror jeg hadde valgt vekk den leiligheten i annonsen det linkes til ovenfor, hvis jeg da ikke satt med penger til overs til å totalrenovere et kjøkken. Da hadde det vært greit. Endret 8. desember 2015 av Million
Gjest O.G. Skrevet 8. desember 2015 #12 Skrevet 8. desember 2015 Strøken leilighet, men RØDT kjøkken?? Lurer på hva designerne har tenkt. http://www.privatmegleren.no/primera/125150209/bogerud-lys-og-trivelig-3-roms-med-sydvestvendt-balkong-n-r-marka-varmtvann-kabel-tv-og-internett-inkludertAnonymkode: d2358...250Jeg hadde likt kjøkkenet hvis også underskapene var i rødt, slik som det er nu så fremstår det bare masete for øynene.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #13 Skrevet 8. desember 2015 Det er i det minste ganske enkelt å bytte skapdører på IKEA-kjøkken, men synes ikke knallrødt er særlig pent altså. Anonymkode: 3e304...8ee
Gjest Margit Spat Skrevet 8. desember 2015 #14 Skrevet 8. desember 2015 Hadde dere enda valgt samme farge på over- og underskapene! Både helgrått og helrødt ville sett bedre ut enn denne blandingen. For øvrig synes jeg det ekstremt slitte gulvet i gangen og dels på stua, samt det dårlig flisede (hjemmemekkede?) platået som vedovnen står på gav et langt dårligere inntrykk enn kjøkkenet.
Millimani Skrevet 8. desember 2015 #15 Skrevet 8. desember 2015 Hver sin smak. Kall det halvveis 70-talls Grått er kjedelig. Jeg liker sterke farger så det røde hadde gått helt fint for meg, - det er heller den grå fargen på under-skapene som "irriterer" meg 1
Mis(s)Understood Skrevet 8. desember 2015 #16 Skrevet 8. desember 2015 Rød kjøkkeninnredning kan være rålekkert ! - men slik det her var blandet med grått så ble det litt rotete for meg.Slenger inn noen bilder av hvordan det kan se ut når det er gjennomført Det er ikke nødvendigvis en løsning som passer for alle eller for alle hus/leiligheter, men kombinert med mye dagslys, lyse gulv og stål eller hvitt så synes jeg det er ganske så lekkert. 3
prt90 Skrevet 8. desember 2015 #17 Skrevet 8. desember 2015 Kjøp 6 kjøkken fronter til 350 kroner per stk på IKEA, så får du den fargen du vil. 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #18 Skrevet 9. desember 2015 Kjøp 6 kjøkken fronter til 350 kroner per stk på IKEA, så får du den fargen du vil. Nettopp. Anonymkode: 3b603...d22
penny_ Skrevet 9. desember 2015 #19 Skrevet 9. desember 2015 (endret) Alt på det kjøkkenet der kræsjer jo helt. Rødt, grått, hvitt, trefarge, fliser. Man ser at de har prøvd å gjøre det moderne og stilfult, men kjøleskapet, komfyren, listene og gulvet gjør det helt for jævlig stygt.De innredningene over her er mye mer gjennomført. Endret 9. desember 2015 av lisamari
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #20 Skrevet 9. desember 2015 Den leiligheten var langt fra strøken, jeg ville ikke bodd der uten å bruke en del på oppussing først. Gulvet i gangen og stuen bærer preg av fuktskader og slitasje, kjøkkenet hadde absolutt ingen helhet (det er ikke de få rød dørene som er problemet), det er ikke integrerte hvitevarer, det elektriske anlegget virker gammel når en ser på stikkontakter og ledninger, den opphøyde vedovnen ser ut som en nødløsning og da lurer jeg på hvor sikkert det er - pent var det heller ikke, det er minst tre ulike typer gulv i leiligheten og heller ingen gjennomgående plan for lister. Når det hele fremstår så lappeteppeaktig så kan man bare lure på hva som skjuler seg under overflaten. Det eneste som ser greit ut er badet, selv om det for min del er snodig å velge badekar på et så lite bad. Nei de rød kjøkkendørene er ikke hovedproblemet til denne leiligheten, det er en svært liten del i ett haltende totalbilde. Anonymkode: 9568d...edc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå