AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #1 Del Skrevet 8. desember 2015 Eller er det noen det er umulig å se det på? Man kan jo ikke spørre heller, virker frekt. Anonymkode: bbc41...99a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 8. desember 2015 #2 Del Skrevet 8. desember 2015 Jada, idet en som er homofil kommer ut av skapet, så får vedkommende en diger blacklight tatovering i panna av den lokale homsesekten. Alle bør ha en UV-lampe i vesken for å dobbeltsjekke tvilsomme mennesker!Homofile er like individuelle som alle andre mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vattenflaska Skrevet 8. desember 2015 #3 Del Skrevet 8. desember 2015 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #4 Del Skrevet 8. desember 2015 Om du blir med de inn på soverommet når de har sex med partneren sin, da kan du nok se det på alle. Selv om noen av de er og bifile, men det legger du merke til om du ser de har sex med motsatt kjønn og. Men spør i stede enn å gå rundt og lure på det. Det er faktisk høfligere å spørre rett ut den det gjelder enn om folk tisker og visker bak ryggen og kommer med dårlige hint... Anonymkode: 9a8a0...d9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 8. desember 2015 #5 Del Skrevet 8. desember 2015 Kan man se at alle homofile er det?Folk som har en gaydar kan gjette ganske godt hvem som er homofil eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #6 Del Skrevet 8. desember 2015 Jeg ble ganske sjokkert da jeg hørte en fyr jeg kjenner til er homo. Han var ganske populær blant damer, hadde mannlige kompiser, var barsk osv. Vanligvis kan man jo se det litt på dem, høre det, og de er venner med damer på en helt annen måte. Anonymkode: 478c5...b16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 8. desember 2015 #7 Del Skrevet 8. desember 2015 (endret) Det kommer jo an på individet, men altså. Har en som er homofil på skolen, og han er feks. veldig feminin, napper og tegner bryna, henger meg jenter og oppfører seg ikke så veldig guttete. Har også en annen på skolen som folk har trodd er homofil pga. utsene, men som har kjæreste som er jente. Endret 8. desember 2015 av The Lost Dreamer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 9. desember 2015 #8 Del Skrevet 9. desember 2015 Noen er veldig tydelig på sin seksualitet, mens andre ikke er det. Er nok som med heterofile Kjenner en del lesbiske damer og noen av de kan du på en måte se det på med en gang, mens andre kan du ikke se det på. Nå kjenner jeg veldig godt til miljøet og er gode venner med flere av disse damene, så tror ikke de hadde blitt fornærmet om jeg hadde sagt at man kunne "se" at hun er lesbisk.Samtidig kan du jo ikke være helt skråsikker heller. En fyr jeg kjenner var jeg bombe sikker på at var homofil for han oppført seg veldig feminint og var veldig opptatt av hår, klær og utseende. Han er en typisk Jan Thomas-type, vifter mye med hendene når han prater og sier ting som "giiiiirl, er du serr?". Han har dame nå, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #9 Del Skrevet 9. desember 2015 Hvorfor skal du vite det? Det er vel rennende likegyldig for deg hva han foretrekker? Det er hans personlige sak. Som at du f.eks liker spaghetti bedre enn tomatsuppe når du skal lage middag til deg selv på søndag. Anonymkode: e52de...116 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå