Cookiemonster Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Jeg har kjøpt meg pulsklokke, og ønsker nå å avslutte min konto og slette endomondo-appen fra telefonen.Men jeg finner fa** meg ikke hvordan jeg gjør det? På kontoinnstillingene så kan jeg endre, logge meg ut osv, men ingen avslutt konto mulighet. Har forsøkt å google meg frem til det også, men uten hell.Noen som kan hjelpe??
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #3 Skrevet 8. desember 2015 du finner nok en løsning på det også. Anonymkode: f7007...6a8
Cookiemonster Skrevet 8. desember 2015 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2015 Kan du ikke bare slette appen da?Da vil jo kontoen min med mine opplysninger fortsatt ligge der... Så jeg vil avslutte kontoen
Wenda Skrevet 8. desember 2015 #5 Skrevet 8. desember 2015 Da vil jo kontoen min med mine opplysninger fortsatt ligge der... Så jeg vil avslutte kontoen aldri tenkt på at det er noe problemdu kan jo besøke hjemmesiden deres kanskje?
Cookiemonster Skrevet 8. desember 2015 Forfatter #6 Skrevet 8. desember 2015 aldri tenkt på at det er noe problemdu kan jo besøke hjemmesiden deres kanskje?Jeg måtte logge på via pc'en for å få deaktivert kontoen, så fikk jeg tilsendt en link hvor jeg måtte bekrefte at jeg ville deaktivere. Gikk altså ikke an via appen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå