AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Hei.Er det noen her som har erfaringer med optiker Martin O. Nielsen i Bergen? Vurderer å skaffe meg lydtette formstøpte ørepropper.Takk for svar Anonymkode: 1ebf0...514
Honey Dew Skrevet 8. desember 2015 #2 Skrevet 8. desember 2015 Trodde ikke man fikk kjøpt ørepropper hos optikere. Martin O Nielsen er hvertfall veldig bra. Har kjøpt flere briller der og de har super kundeservice og er profesjonelle
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #3 Skrevet 9. desember 2015 Noen fler tanker rundt dette? Anonymkode: 1ebf0...514
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #4 Skrevet 9. desember 2015 Jeg har brukt de til briller og synstest, er kjempefornøyd Ødela brillene mine fire dager før et lengre ferieopphold, og de var eneste optikeren i byn som var villig til å fikse så jeg fikk nye briller før jeg dro. Har tatt synstest hos dem etter det, fikk time dagen etter jeg ringte hos en veldig hyggelig mann. Skal snart kjøpe nye briller, og da kommer jeg til å dra dit. Litt dyrere enn andre kanskje, men upåklagelig service! Ørepropper vet jeg ingenting om. Anonymkode: 11954...8dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå