AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Har merket at hvis noen ukjente begynner å følge meg, men jeg ikke de, så slutter de å følge meg etter et par dager. Regner med at det er de som er ute etter å få flere følgere. Lurer på om de har noen app eller oversikt som gjør at de følger med på hvem som følger de eller ikke? Jeg har ikke styr på de jeg følger og det er 35 stk i forhold til disse som prøver å få følgere og gjerne følger 2000 selv. Anonymkode: 1f0e6...f6e
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #2 Skrevet 8. desember 2015 Ja, finnes flere forskjellige apper hvor man kan holde oversikt over sånt Instafollow f.eks. Der kan du se hvem du følger som ikke følger deg tilbake. Anonymkode: 3fdc3...34c
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #3 Skrevet 8. desember 2015 Ja, finnes flere forskjellige apper hvor man kan holde oversikt over sånt Instafollow f.eks. Der kan du se hvem du følger som ikke følger deg tilbake.Anonymkode: 3fdc3...34cOkei :-) Var så rart for jeg sluttet å følge en i går, og allerede noen timer etterpå hadde han sluttet å følge meg. Tenkte bare at jaja, skal si han har oversikt lissom. Men er ikke Instafollow bare en hashtag? Anonymkode: 1f0e6...f6e
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #4 Skrevet 8. desember 2015 jeg har sånne hemmelige følgere jeg. uten bilde og sånn.hun ene glemte seg - polsk var hun tror jeg. ikke at det gjør noe, men er det ikke bedre å bruke ordentlige profiler for å følge andre i stedet for tulleprofiler? hvem gidder å snike på andres profiler 24 timer i døgnet? jeg ber om at noen skjønner at hun må snart la meg være i fred. jeg kan ikke senke meg ned på det nivået der. altså, hallo... hvor fant dere de der egentlig? Anonymkode: 54bb6...4c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå