Gå til innhold

Banne under orgasme?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Høres ut som meg...har også bodd i kollektiv.....Kjenner jeg deg ??? :-O

Nå er jeg også nysgjerrig, viste det seg at dere faktisk kjente hverandre? :P

Anonymkode: fe4bb...1b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg også nysgjerrig, viste det seg at dere faktisk kjente hverandre? :P

Anonymkode: fe4bb...1b8

Hehe, nei :)

TS

Anonymkode: 2b812...dde

Skrevet

Type "ååh herregud,  herregud, ÅHH JAAAA HERREGUUUD" ? 

Høres veldig kjent ut.... :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Høres veldig kjent ut.... :laugh:

Høres ut som nokså digg sex :)

• Liker 1
Skrevet

Kan nok komme et "faen det var godt" etter orgasmene, men når de herjer som verst blir det bare høye lyder

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Det blir myye lyd å veldig stønning under orgasmen. Oftest så intenst at jeg klarer ikke får frem et ord, bare usammenhengende stønning hyl hender kommer. Jeg klarer ikke å snakke eller banne spesielt. Men hvis orgasmen er ekstra heftig, så kan det rett etter orgasmen komme noe sånt som: Shit åååh herrguuud, fysøren det var digg orgasme as. 

Skrevet

Jeg har også bodd i kollektiv, og der var det mye hyl og skrik fra det ene rommet husker jeg. Startet gjerne med lyden av møbler som ble flyttet rundt på. Så roping og brøling. "Jævla hore!" og "Nå skal du få!" og "JAAA!" og sånn. Etterfulgt av klaskelyder og flere lyder av møbler som ble flyttet rundt på. Etterpå kunne hun gjerne komme ut av rommet med røde øyne, men hun gråt visst fordi sexen var så god.  ;) ;) ;) 

:spy: Hvordan orket du å bo i dette kollektivet? 

Anonymkode: e3d23...a1c

• Liker 1
Skrevet

jeg sier noen ganger "fffffFFFF...fffffffaaaack!" når jeg kommer, hahahaha, også ler jeg etterpå, og smiler. :)

Skrevet

jeg sier noen ganger "fffffFFFF...fffffffaaaack!" når jeg kommer, hahahaha, også ler jeg etterpå, og smiler. :)

Høres ut som en "komme snikende, så BANG"-orgasme? :)

Gjest lipgloss
Skrevet

Her kommer det mer guddommelige gloser... :laugh:

Hihi det samme gjelder meg,ordet ååå guuud blir flittig brukt,vet ikke hvorfor det bare kommer løpende ut av munnen min :)

Skrevet

Hvilke banneord bruker dere andre? Jeg har en tendens til å rope "åh FUCK!" med et stort smil, eller "mmm shit" men syns det er litt flaut :P

Anonymkode: d96fa...74d

Skrevet

Har ikke kontroll på det jeg sier, lager jo en del lyd og banner også. Går som oftest i "faen faen faen" men det er som sagt noe jeg har blitt fortalt av eksen og ikke noe jeg tenker over når det står på.. 

Anonymkode: 49c57...22f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...