Gå til innhold

Trenger penger! NAV

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg fikk for litt over et år siden nedsatt arbeid (mer enn 50%) og fikk derfor dagpenger, minus de timene jeg jobbet. Nå har jeg brukt opp dagpengene jeg hadde krav på. 1 år siden jeg ikke hadde tjent nok til 2 år. Jeg og pappa bor alene i ett helt hus og jeg må få betalt den husleia. Nå i desember vil jeg ikke ha mer en 15% av beløpet å betale til pappa og gruer meg til å si det. Jeg har heller ikke tjent nok til kunne søke dagpenger på nytt.  Jeg snakket med Nav for 1 uke siden og de sa noe om hvis jeg hadde tjenet over 120/130 tusen så kunne jeg søke på nytt. Men det har jeg ikke gjort, desverre. Jeg søker jobber og jobber fortsatt 4 timer i uka i den jobben jeg har. Hva kan jeg be om av NAV? Jeg trenger penger sårt.

Anonymkode: 2536f...7c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg fikk for litt over et år siden nedsatt arbeid (mer enn 50%) og fikk derfor dagpenger, minus de timene jeg jobbet. Nå har jeg brukt opp dagpengene jeg hadde krav på. 1 år siden jeg ikke hadde tjent nok til 2 år. Jeg og pappa bor alene i ett helt hus og jeg må få betalt den husleia. Nå i desember vil jeg ikke ha mer en 15% av beløpet å betale til pappa og gruer meg til å si det. Jeg har heller ikke tjent nok til kunne søke dagpenger på nytt.  Jeg snakket med Nav for 1 uke siden og de sa noe om hvis jeg hadde tjenet over 120/130 tusen så kunne jeg søke på nytt. Men det har jeg ikke gjort, desverre. Jeg søker jobber og jobber fortsatt 4 timer i uka i den jobben jeg har. Hva kan jeg be om av NAV? Jeg trenger penger sårt.

Anonymkode: 2536f...7c0

Så vidt jeg vet har du rett på sosialhjelp for å få nok til livsopphold.

Anonymkode: 6a9ce...a07

• Liker 2
Skrevet

Har du prøvd alle sykehjem og omsorgsboliger i nærområdet? Om du har bil kan du prøve i en ganske stor radius rundt der du bor.

Anonymkode: eea68...32f

• Liker 1
Skrevet

Du har mottatt dagpenger i 1 år uten å finne deg ny jobb?

Alle klarer vel strengt tatt å finne seg en eller annen jobb på ET år? 
Tror du kanskje har gravd din egen grav med å ikke fikse opp i det før det ble krise.

• Liker 2
Skrevet

Nei alle klarer faktisk ikke å finne seg en ny jobb på 1 år. Du vet tydligvis ikke hvor vanskelig det er på arbeidsmarkedet for tiden, jeg vet om flere som snart har gått 1 år uten å få seg jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...