AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Hei.Jeg bor i et kollektiv, og det er ekstremt lytt her. Virker som om det er ekstra lytt mellom Bjarne og mitt rom. Bjarne sitter og spiller/spiser/goder til langt på natt. Han holder meg ofte våken. Jeg har sagt ifra om ting 10000 ganger, men er liksom alltid lyd.... Jeg har eksamen om to dager. Men ligger søvnløs i natt fordi han gamer og spiser! Sitter og hører svake tastetrykk og gaffel som skjærer mot tallerken. Jeg kan ikke forsette på denne måten. Problemet er at jeg minst må bo her ut mai, grunnet bindingstid. Lurer på hva jeg skal gjøre????? Er det mulig å eventuelt få han til å bytte rom? Jeg klarer ikke bo med en som sitter våken til klokka 5, og får meg til å være det også. Går snart fra vettet!!! Anonymkode: 74ce6...c38
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #4 Skrevet 8. desember 2015 Har du prøvd sov i ro? Jeg bruker det når det er helg. Jeg har vanskeligheter med å våkne av vekkeklokker når jeg bruker det, så tør ikke bruke det på hverdager.... Anonymkode: 74ce6...c38
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #5 Skrevet 8. desember 2015 Hei.Jeg bor i et kollektiv, og det er ekstremt lytt her. Virker som om det er ekstra lytt mellom Bjarne og mitt rom. Bjarne sitter og spiller/spiser/goder til langt på natt. Han holder meg ofte våken. Jeg har sagt ifra om ting 10000 ganger, men er liksom alltid lyd.... Jeg har eksamen om to dager. Men ligger søvnløs i natt fordi han gamer og spiser! Sitter og hører svake tastetrykk og gaffel som skjærer mot tallerken. Jeg kan ikke forsette på denne måten. Problemet er at jeg minst må bo her ut mai, grunnet bindingstid. Lurer på hva jeg skal gjøre????? Er det mulig å eventuelt få han til å bytte rom? Jeg klarer ikke bo med en som sitter våken til klokka 5, og får meg til å være det også. Går snart fra vettet!!!Anonymkode: 74ce6...c38Sånt er et helvete...der jeg bodde før var det en under som spilte høy musikk kl 0500 om morran når jeg skulle på jobb kl 0800. Bassen i anlegget gikk i veggene. Sa i fra flere ganger, men til ingen nytte. Hva feiler det sånne folk egentlig? Jeg begynte å bruke sov i ro og det hjalp noe, men det var en lettelse den dagen jeg flyttet derfra. Kan du ta det opp med huseier? Det blir kanskje ikke så god stemning i kollektivet etterpå? Anonymkode: e1f6b...324
Gjest Sisti Skrevet 8. desember 2015 #6 Skrevet 8. desember 2015 Ørepropper,og vekkerklokke med høy lyd og vibrasjoner og eventuelt wake up light. Til og med døve mennesker har vekkerklokke, så ørepropper er ingen hindring. Huseier har ingenting med dette å gjøre, ingen kan nekte leietaker å spise og bruke tastatur. Hadde det vært musikk/tv hadde det vært noe annet, men ikke bruk av tastatur...
Gjest Skrevet 8. desember 2015 #7 Skrevet 8. desember 2015 (endret) Jeg bruker det når det er helg. Jeg har vanskeligheter med å våkne av vekkeklokker når jeg bruker det, så tør ikke bruke det på hverdager....Anonymkode: 74ce6...c38Jeg har en eks med en vekkerklokke som fikk hele sengen til å vibrere. Første gang jeg sov over våknet jeg med et skrik, det var grusomt. Den blinket og hadde en ulende, krigsalarm aktig lyd man ikke kunne unngått å høre også, selv med ørepropper. Noe ala denne. Og BONUSEN med en sånn, må jo være at den garantert vekker Bjarne også Endret 8. desember 2015 av suspiria Skrivefeil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå