AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Etter han hadde kommet inni meg ga han meg papir og ba meg "tørke opp ordentlig, han var ikke gira på slikt søl i dyna si" (han sa det slikt. Jeg ble litt såret. Hva tenker derE? Anonymkode: 8ecb4...9d5
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #2 Skrevet 8. desember 2015 Jeg er helt enig med han. Jeg er jente og tørker meg skikkelig, er det ikke papir i nærheten holder jeg hånda under sånn at det ikke renner ut til jeg får tak i papir. Er jo ekkelt å ligge på noe vått i sengen, spiller ingen rolle om det er vann eller sæd, det føles ubehagelig med våte flekker. Anonymkode: 59f0d...967 2
Gjest supernova_87 Skrevet 8. desember 2015 #3 Skrevet 8. desember 2015 Er jo ikke "ditt" søl, så jeg skjønner ikke hvorfor du tar den bemerkningen personlig. Hvis det var slik at det var en væske som lakk ut av navlen din, som du hadde et personlig forhold til, så skjønner jeg at du hadde blitt såret, med det er sæd liksom. Det er til og med mest hans søl. Jeg hadde tørka selv uansett, eller gått på badet og tørka. Hadde han sagt det litt sånn spydig så hadde jeg ledd og sagt et eller annet "men det er jo du som er grisen!" eller "det er jo du som griser! er vel bare å la være å sprute overalt vel? usj!".
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #4 Skrevet 8. desember 2015 Vel, jeg liker heller ikke "søl" i senga, men jeg hadde blitt provosert hvis han sa det på en krass måte. Forventer at han snakker på en ordentlig måte til meg. Anonymkode: da397...618 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #5 Skrevet 8. desember 2015 Første gangen en fyr gav meg papir og ba meg tørke ble jeg også litt forfjamset. Han jeg pleide å ligge med før det, pleide nemlig ikke å ha noe problem med at det bare rant ut i senga. Senere fant jeg ut at det var han første som var unormal. Nå pleier jeg alltid å be om papir hvis ikke de rekker å gi meg først. Det er jo ikke noe digg å ligge på det.hvis han sa det på en sur eller frekk måte så skjønner jeg om du blir fornærmet, men hvis ikke så så er det nok ikke noe å bry seg med. Anonymkode: 89184...32c 1
Mann 42 Skrevet 8. desember 2015 #6 Skrevet 8. desember 2015 Jeg syns sånt ødelegger øyeblikket. Noen ganger kan det være på sin plass med et toalettbesøk og en dusj, alt ettersom hvor svett og klissete man har blitt.Sånn litt etter hvert.Men når partneren griper etter tørkerullen omgående, så blir det liksom litt..... Ja, jeg vet ikke. Det blir litt feil. 7
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #7 Skrevet 8. desember 2015 Jeg syns sånt ødelegger øyeblikket. Noen ganger kan det være på sin plass med et toalettbesøk og en dusj, alt ettersom hvor svett og klissete man har blitt.Sånn litt etter hvert.Men når partneren griper etter tørkerullen omgående, så blir det liksom litt..... Ja, jeg vet ikke. Det blir litt feil.Sex er jo ulekkert uansett. Og når man må tørke kan man heller le litt. Noe man forhåpentligvis gjør under akten også, sex skal jo være moro. Hvis det ødelegger stemningen må jeg si man har et svært skjørt forhold. Det hjelper jo heller ikke å gripe etter tørkerullen fem minutter etter at mannen har trekt seg ut, skal man redde senga for våte flekker bør papiret være klar før penisen er ute. Anonymkode: 59f0d...967
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #8 Skrevet 8. desember 2015 Jeg hadde tenkt at denne fyren kan umulig ha hatt mye sex, for søl blir det alltid! Det er i tillegg han sitt søl og ikke kvinnens, så han bør ta det på en litt "proffere" måte enn å hive papir på deg og be DEG tørke opp!Vanlig prosedyre for alle jeg har hatt sex med er at de/mannen enten legger et håndkle eller en t skjorte under oss når vi er ferdige og skal sove, og ikke gjør noe sak ut av det, eller hvis det står en tørkerull fremme så pleier jeg på eget initativ (ville blitt forbanna om han ba meg om det og tok det som en selvfølge at jeg gjorde det) å tørke opp litt, og holde litt papir mellom bena mens jeg går til toalettet og lar det renne ut. Anonymkode: 9f5b8...71f 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #9 Skrevet 8. desember 2015 Personlig syns jeg det er utrolig ekkelt å kjenne det renne varmt nedover mot rumpa om kjæresten har kommet inni meg, og ønsker ikke å ligge i det jeg heller siden vi deler seng etterpå.Han kunne nok vært litt mer høflig angående det hele, men jeg forstår jo at han ikke ønsker å ligge i sin egen sæd da. Dere velger vel begge to at han kommer inni deg? Anonymkode: dddd8...e87 1
MapleSirup Skrevet 8. desember 2015 #10 Skrevet 8. desember 2015 Jeg synes han er ekstremt uhøflig.Det er mange måter å si det på...Det virker ikke som om du fikk tid til å reagere selv engang? Han viser en dårlig holdning til deg pga sitt søl og gjør det hele veldig kynisk. 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #11 Skrevet 8. desember 2015 Vi har nettopp hatt sex, hun har nettopp fått spermet mitt på seg. Nei, det hadde jeg ikke sagt til stakkars jenta. Jeg liker å dominere henne og kanskje sperme henne på brystene, ansiktet o.l, men å oppføre meg ordentlig er et stort must for min del. Å tørke seg kan man gjerne gjøre fort, men å være kvass og få jenta til å føle seg som et høl etterpå er ikke greit. Anonymkode: b406e...b40
peppermyntete Skrevet 8. desember 2015 #12 Skrevet 8. desember 2015 Jeg hadde ikke reagert på at han sa det (jeg vil da heller ikke ligge i en sædflekk hele natta, ugh!!) men på hvordan han sa det.
Em11mily Skrevet 8. desember 2015 #13 Skrevet 8. desember 2015 Hvorfor i all verden skal JEG tørke opp noe HAN har spruta på/i meg ??? Skal det tørkes er det typen sin jobb !!!! 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #14 Skrevet 8. desember 2015 Irriteremde at kvinnen alltid må tørke opp etter mannens søl. Det er ikke hennes bare fordi hun var nær det sist. Selv pleier vi å ha papir ved siden av sengen, så vi kan ta det og holde under i det han går ut. Så går jeg på toalettet eller i dusjen etter det Anonymkode: 7268a...657
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #15 Skrevet 8. desember 2015 Jeg hadde tatt med kondomer neste gang. Anonymkode: 93545...ac2 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #16 Skrevet 10. desember 2015 Dusjer dere rett etterpå? Er det ikke deal breaker å forlate hverandre om det er tørk, søl, eller dusj...bedre å la det renne, også bytte sengetøy senere... Anonymkode: f1183...149
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå