Gå til innhold

holder på med "kjendis"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har seg sånn at (uten å nevne navn) jeg har hatt sex med som er forholdvis kjent innen for idrett i bittelille Norge. Han er en veldig flott gutt. Har det alltid hyggelig når jeg er med han. Har sovet der og har hatt tatt fri fra "jobb" morgningen etter for å lage meg frokost osv. Lå koste med meg gjennom nettene osv. Men tiltross for dette så føler jeg at han kun er ute etter sex da han skjeldent svarer på meldinger, kun når han er kåt og vil ha nakenbilder(noe jeg ikke har sendt!) Han sier han synes jeg er en flott jente osv, men det kan man vell si til hvem som helst så tar det med en klype salt hver gang han sier at han savner meg så mye osv.

Hva tenker dere ? Vet ikke hvordan jeg skal prate til han, skjønner det om han driver på med andre da han er en fin gutt og mange interesserte. Vil ikke spørre han, for da virker det vell som om at jeg tror det er noe mer? Hva ville dere gjort. Jeg liker han veldig godt men vil ikke drite meg helt ut.. 

Takk for hjelp på forskudd dere! 

Postet denne først i feil "gruppe" så poster på nytt her nå.. unskyld for tull av lille skrulla meg 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten ønsker du også kun et sexforhold og så fortsetter dere slik. 

Eller så avslutter du. Han er tydeligvis ikke interessert i mer, bare godt oppdratt i hvordan man behandler fuckfrienden sin. 

Anonymkode: 62d7b...2da

• Liker 5
Skrevet

Enten ønsker du også kun et sexforhold og så fortsetter dere slik. 

Eller så avslutter du. Han er tydeligvis ikke interessert i mer, bare godt oppdratt i hvordan man behandler fuckfrienden sin. 

Anonymkode: 62d7b...2da

Jeg vet ikke helt hva jeg vil, skal dit i morgen og fortalte at jeg ikke kommer til å ha sex med han, da svarte han bare at det ikke er noe problem og at vi gjerne bare kan "slappe av", men han prøver vell uansett å få det til noe mer tenker jeg.. 

Skrevet

Kanskje han er usikker på om du er sammen med han på grunn av kjendisstatusen.   

Anonymkode: fab65...ee1

• Liker 2
Skrevet

hahah, så spennende :laugh: lykke til ts!

• Liker 1
Skrevet

Nå må jeg legge meg, jobb i morgen :sovne:

Ble enige om at jeg skulle sove der i morgen dersom det fallt seg naturlig, vi må få laget en gruppechat på et eller annet medie så skal jeg love å oppdatere dere alle gjennom all teksting, kan sende screenshot også kan jeg fortelle gjennom kvelden i morgen, hvis dere lover og hjelpe meg. Last ned KIK og lag bruker med falsk navn så skal jeg adde dere alle. Jeg kan ikke sitte på kvinneguiden foran han i morgen haha 

Skrevet

Se svaret mitt i den ndre tråden. Trolig har han en jente i hver by, er ikke vits å lage 4 tråder som handler om det samme.

Han gidder ikke svare deg utenom når han vil ha sex, så du burde vel lukte tegninga?

Anonymkode: 57b6b...716

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, avsporinger og svar til dette.

Frk.K, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...