AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #1 Skrevet 7. desember 2015 Det er tre måneder siden det ble slutt mellom meg og eksen. Folk sier at jeg bør skynde meg ut å date igjen. Men jeg har ikke ork til det ennå. Er ikke over det. Og jeg og eksen har kranglet litt innimellom helt til nå. Noen andre som støtter meg i å ta en liten datingpause til jeg begynner å føle meg klar? Noen som har gått lenge uten å date? Anonymkode: 7a04e...669 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #2 Skrevet 8. desember 2015 Har gått 4,5 år uten å date etter det ble slutt med eksen, så ja, støtter helt å ta en pause til du føler deg klar. Det er viktig å jobbe mye med seg selv og trives med seg selv, lære seg å trives i eget selskap og ikke la seg definere av andre, for først da så vet du at du velger noen ut i fra ekte kjærlighet, og ikke bare fordi du føler deg ensom uten, eller bedre når du får komplimenter av noen. Anonymkode: a26c1...c40 3
Gjest Faerunpedia Skrevet 8. desember 2015 #3 Skrevet 8. desember 2015 Selvsagt, bli ferdig med eksen først. Det er sunt å være litt single og ingen grunn til å stresse.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #4 Skrevet 8. desember 2015 Jeg har gått 16 år uten dating nå. Kona syntes jeg skulle slutte med det når vi bestemte at det skulle være oss to . Anonymkode: a17a0...a44 5
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #5 Skrevet 8. desember 2015 Du trenger ikke min støtte i dette. Men ja, har gått år uten å date etter brudd. Deilige år Anonymkode: 0728a...fdf 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #6 Skrevet 8. desember 2015 Har gått 4,5 år uten å date etter det ble slutt med eksen, så ja, støtter helt å ta en pause til du føler deg klar. Det er viktig å jobbe mye med seg selv og trives med seg selv, lære seg å trives i eget selskap og ikke la seg definere av andre, for først da så vet du at du velger noen ut i fra ekte kjærlighet, og ikke bare fordi du føler deg ensom uten, eller bedre når du får komplimenter av noen.Anonymkode: a26c1...c40Da er jeg ikke alene om å føle for å komme over eksen først. Jeg var så glad i ham at jeg sliter med å tenke på å holde fokus på ny mann nå. Men det har bare gått 3 måneder siden bruddet. Så tiden leger nok alle sår . Noen ser at jeg må løp videre å finne en slik at jeg ikke råtner. Den kommentaren likte jeg ikke. Er enige med dere. Ta tiden til hjelp. Anonymkode: 7a04e...669 1
Cashbah Skrevet 8. desember 2015 #7 Skrevet 8. desember 2015 Jeg slo opp med eksen for over et år siden nå, trives bedre som singel. Akkurat nå dater jeg ikke heller, har viktigere ting å gjøre, jobber 24/7. 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #8 Skrevet 9. desember 2015 Jeg slo opp med eksen for over et år siden nå, trives bedre som singel. Akkurat nå dater jeg ikke heller, har viktigere ting å gjøre, jobber 24/7.Godt å høre at jeg ikke er alene. Det har vært slutt mellom meg og eksen i tre måneder, men jeg kjenner at jeg behøver mer tid før jeg begynner å date igjen. Jeg behøver å finne meg selv igjen. Bli vane med å være litt alene... og ta vare på meg selv og bygge meg selv opp igjen. Viktig tror jeg. Orker ikke å stupe inn i noe nytt. Da vil det bare gå skit Anonymkode: 7a04e...669
Inwe Skrevet 9. desember 2015 #9 Skrevet 9. desember 2015 Hadde nesten et års pause fra dating og sex midt i denne singelperioden. Orket rett og slett ikke mer. Gjorde det på grunn av meg selv, ikke for at jeg hadde følelser for en annen. Hadde tenkt til det samme igjen nå, men så var det en kar som klarte å sjarmere meg til de grader da. Så nå er jeg jo i høyspenn igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #10 Skrevet 9. desember 2015 Jeg tror at du gjør lurt i å vente med dating når du ikke er klar. Jeg begynte å date rett etter bruddet med eksen fordi jeg var livredd for å bli alene. Tror det gjorde ting verre for jeg burde brukt tiden til å la hodet og kroppen komme over eksen, ikke invitere nye inn i den mentale suppen man er i etter brudd. Mitt beste råd til deg er å lytte til deg selv. Det virker som om du gjør det, fortsett med det. De rundt deg som mener du bør date igjen er ikke i ditt hode eller følelsesliv. DU vet hva som er best for deg i forhold til å bli klar for en ny, det er DITT liv! Anonymkode: 8cb44...484 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #11 Skrevet 9. desember 2015 Ta den tiden du trenger TS, jeg var ikke klar for å date igjen før etter 3 år. Det er en sorgprosess man skal igjennom etter et samlivsbrudd, noen tar lang tid, andre kortere tid. Du må kjenne på hva som er riktig for deg Anonymkode: baa82...807 1
Meline37 Skrevet 9. desember 2015 #12 Skrevet 9. desember 2015 (endret) Ta den tiden du trenger TS, jeg var ikke klar for å date igjen før etter 3 år. Det er en sorgprosess man skal igjennom etter et samlivsbrudd, noen tar lang tid, andre kortere tid. Du må kjenne på hva som er riktig for deg Anonymkode: baa82...807Det beste er å vente. Det er en sorgprosess, som kan ta tid. Selv om en bare ønsker å hoppe rett i armene på en ny mann som trøst, så er det ikke løsningen. Det kan bare gjøre det vondere. Endret 9. desember 2015 av Meline37 1
LadyL Skrevet 9. desember 2015 #13 Skrevet 9. desember 2015 Det er 3 år siden jeg ble singel, og jeg nøt hvert minutt det første året. Det var så utrolig deilig å bare kunne tenke på seg selv, og gjøre det man selv vil. Nå har jeg datet litt i det siste, og jeg er redd for at jeg ikke vil gi opp friheten min helt enda.Tror det blir godt med en pause til du klarer å legge forholdet med eksen bak deg:) Nyt denne tiden og skjem deg bort med det du har lyst til å gjøre;)
ajarRun Skrevet 9. desember 2015 #14 Skrevet 9. desember 2015 Fra jeg var 0 til jeg var 15 datet jeg ikke seriøst. Det funket ganske bra synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå