AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #1 Del Skrevet 7. desember 2015 Hei! Jeg tenkte å overraske kjæresten med en langhelg i Edinburgh under juletreet i år. Jeg har brukt mange timer på tripadvisor, men klarer allikevel ikke bestemme meg for hotell. Vi skal bo fint - men ikke overdådig. Er det noen som har noen tips? Anonymkode: ffd01...092 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senereLena Skrevet 8. desember 2015 #2 Del Skrevet 8. desember 2015 Hei! Jeg tenkte å overraske kjæresten med en langhelg i Edinburgh under juletreet i år. Jeg har brukt mange timer på tripadvisor, men klarer allikevel ikke bestemme meg for hotell. Vi skal bo fint - men ikke overdådig. Er det noen som har noen tips? Anonymkode: ffd01...092HeiVi bodde på et hotell som heter Apex Waterloo Place Hotel og var veldig fornøyd med det. Ligger i enden av Princes street rett ved broen over til gamlebyen, utrolig bra beliggenhet mao. Og de ansatte var så utrolig hyggelige. Veldig bra standard på hotellet. Vi skal helt klart bo her neste gang også! Her er en anmeldelse: http://www.opplevstorby.no/edinburgh/hotell/apex-waterloo-place-hotel-edinburgh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 8. desember 2015 #3 Del Skrevet 8. desember 2015 http://www.thistle.com/hotels/united_kingdom/edinburgh/thistle_edinburgh/index.html?utm_campaign=christmasmarkets&utm_medium=Blog&utm_source=Blogjeg har bodd her flere ganger. Veldig fornøyd. Er et lite kjøpesenter i "kjelleren" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nordavind Skrevet 8. desember 2015 #4 Del Skrevet 8. desember 2015 Bodde på Carlton hotell, kan anbefales. Ligger like ved broen, på gamlebyen-siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 9. desember 2015 #5 Del Skrevet 9. desember 2015 Bodde på Carlton hotell, kan anbefales. Ligger like ved broen, på gamlebyen-siden. Er ikke det ganske fancy?Jeg har kun bodd på vandrehjem når jeg har vært på ferie her. Pappa bodde på Motel One sist han var her og det var veldig fint. Stort og moderne rom, og jeg tror ikke det var alt for dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nordavind Skrevet 9. desember 2015 #6 Del Skrevet 9. desember 2015 Er ikke det ganske fancy?Jeg har kun bodd på vandrehjem når jeg har vært på ferie her. Pappa bodde på Motel One sist han var her og det var veldig fint. Stort og moderne rom, og jeg tror ikke det var alt for dyrt. det er et fint hotell men ikke "over the top". Mener å huske at betalte ikke så veldig mye for oppholdet, ikke mer enn det jeg ville måtte betale på ok hotell i Oslo f eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå