Gå til innhold

Hva setter du pris på å få i julegave/gave generelt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes den andre tråden var veldig deprimerende, så håper denne vil bli dratt opp litt også! :) 

Selv setter jeg stor pris på å få velværeprodukter, pyntegjenstander (så lenge det er min stil), julepynt (samme gjelder jo her), forbruksvarer som fine servietter, te, kaffe, såpe, sminke, deo og sokker for eksempel da jeg synes slikt er kjedelig å bruke penger på, og spesielt om det er litt finere varianter enn jeg vanligvis ville kjøpt, og så blir jeg veldig glad for hjemmestrikkede plagg (spesielt i nøytrale farger).

Fyr løs! 

Anonymkode: 0d0af...717

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sokker og bøker blir tatt veldig godt i mot! Spesielt artige, spesielle sokker, livet er for kort for kjedelige sokker :laugh:

• Liker 5
Gjest Allergikeren
Skrevet

Ullklær! Jeg finner frem ulla i september-oktober og bruker den til mars-april, noen ganger på kjølige sommerkvelder også, hvis jeg har blitt frostig. Spesielt strømpebukser og sokker blir raskt slitte, så det er noe jeg ønsker meg hvert år.

Ellers blir jeg i grunn glad for det meste. :)

Skrevet

Ullundertøy

Bøker

Forbruksvarer som lys, håndkrem, lepomade, te, krydder, oljer, vin, kaffe, servietter

Sokker

Treningsklær

Votter og hansker

Skjerf

Kjøkkenhåndklær

Hjemmestrikk

Godis

Sminkekoster

• Liker 1
Skrevet

Sokker, håndklær, sengesett, votter, osv :)

• Liker 1
Skrevet

Alt hjemmestrikk eller hjemmebakst, godis(kjøpt og bakt), forbruksvarer som deo, fuktighetskrem o.l. Sokker og gavekort:)

Anonymkode: a1b64...d84

• Liker 1
Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg blir glad så lenge jeg får en gave, egentlig. 
Setter ekstra stor pris på at folk faktisk har tatt seg bryet med å vandre rundt på et, mulig, smekk fult senter for å finne en liten ting jeg kan bli glad for. :)

Skrevet

Setter pris på gaver hvor kjøperen tydelig har tenkt på meg da de kjøpte den. 

Anonymkode: 6e0c5...723

• Liker 5
Skrevet

Setter veldig stor pris på opplevelses-gaver, særlig når det er noe som skal gjøres sammen med den som gir gaven! :)

Andre ting som ikke kan slå feil er: ullundertøy, treningstøy, ullsokker, skjerf, votter/hansker, og alt som er spiselig. 

• Liker 2
Gjest Citronella
Skrevet

Ullsokker, god vin, god olivenolje, hjemmebakte brød, bøker og avskårne blomster.

Skrevet

Jeg setter pris på å få gjennomtenkte gaver som viser at giveren kjenner meg.

Skrevet

Jeg blir veldig glad hvis jeg får forbruksvarer, bøker og opplevelsesgaver. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir glad for alt jeg får, jeg. Men er jo ekstra stas å få ting som jeg enten har ønsket meg, eller som er veldig meg (at den som gir faktisk har meg i tankene når han/hun kjøper/lager gaven). 

Bøker, pyntegjenstander, treningsklær, hjemmelagde- og hjemmestrikkede klær/sokker/ting og opplevelsesgaver er alltid en slager!

• Liker 1
Skrevet

Blir glad for det meste😊😊 

sokker, ullsokker, ulltøy generelt er GULL😊😊

sengetøy(alltid noe som kan byttes ut)

forbruksvarer(telys, kaffe, godteri osv)

velværeprodukter(god parfyme, shampoo, dusjsåpe, fuktighetskrem osv)

kari traa fleece, er gull verd i jobben min😜

Bøker

brettspill(koselig for både barn og voksne) 

osvosv

• Liker 2
Gjest morhjertegod
Skrevet

Hjemmestrikkede sokker, votter ol.

Ullundertøy, sengetøy og hånklær. 

Kremer og god lukt.

Skrevet (endret)

Jeg blir veldig, veldig glad hver gang noen gir meg en pose av en te de selv liker :)

Og den optimale gaven er en lang, lang varm klem.

Endret av Mis(s)Understood
  • Liker 2
Skrevet

Veldig glad i ting jeg faktisk får nytte av, gjerne ting som ullundertøy, klær jeg trenger, bøker jeg vil lese osv. Er ikke så glad i ting som ender opp med å bli stående i et skap, selv om dette også dessverre er nokså vanlig..

• Liker 1
Skrevet

Hjemmestrikkede votter og sokker

Ullundertøy

Bøker

Noe tantebarna mine har laget :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Noe tantebarna mine har laget 

:rodmer:

Samme her, det er veldig koselig med selvlagde gaver fra tantebarna! :jepp: 

• Liker 1
Skrevet

Det er jo alltid noen ting jeg faktisk ønsker meg, som varierer fra år til år, og de blir jeg selvsagt glad for. Men bøker, undertøy, vin og kaffe er alltid midt i blinken. Mest av alt blir jeg egentlig glad hvis jeg får en gave som giveren ikke har brukt så mye penger på, men som virker gjennomtenkt. Trenger ikke å være personlig i det hele tatt, men bare det at vedkommende har fått med seg at jeg liker melkesjokolade er veldig koselig. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...