Lemming Skrevet 7. desember 2015 #1 Skrevet 7. desember 2015 Hei!Min tenåringsnevø har begynt å bruke litt deo og parfyme, og ønsker seg det til jul. Ettersom jeg er HELT blank på dette feltet trenger jeg eksperthjelp. Tips til en parfyme som er litt MILD i lukten, som passer for en ungdom?Kanskje feil sted for å spørre.. Men jeg gjør et forsøk. Håper dere har noen gode forslag.
Lemming Skrevet 7. desember 2015 Forfatter #2 Skrevet 7. desember 2015 Kan jo nevne i samme slengen at jeg bor i ei lita bygd, og nærmeste parfymeri er 40 mil unna. Så hva enn jeg kjøper, må det bestilles på nett. Kan ikke bare "stikke innom" og lukte på ting og spørre betjeningen om hjelp!
malicious Skrevet 7. desember 2015 #3 Skrevet 7. desember 2015 Ville aldri aldri kjøpt parfyme til noen. Beste er jo å la han få velge selv, så kan du betale / delbetale litt på den?
Sølvi88 Skrevet 8. desember 2015 #4 Skrevet 8. desember 2015 (endret) Ring et parfymeri og spør om hun kan komme med noen tips. Evt kan du jo kjøpe en sånn gaveeske på cubus, det er jo parfyme beregnet på ungdom. Med både deo og parfyme. Endret 8. desember 2015 av Sølvi88
Vattenflaska Skrevet 8. desember 2015 #5 Skrevet 8. desember 2015 Dra innom Kicks eller Vita og spør betjeningen! Evt gi guttungen et gavekort der som han kan bruke selv på et parfyme han liker!
moncabang Skrevet 8. desember 2015 #6 Skrevet 8. desember 2015 http://www.kicks.no/hugo-boss-b610/herre-c293/bottled-gaveeske-p42956Denne anbefaler jeg. Samboern har brukt den siden vi var tenåringer, og jeg syns fortsatt den lukter godt
Gjest ricecrispies Skrevet 8. desember 2015 #7 Skrevet 8. desember 2015 Biotherm eller One Million deo
Gjest morhjertegod Skrevet 8. desember 2015 #8 Skrevet 8. desember 2015 Min sønn er fotball frelst, så han bruker Beckham sin deo og Eau de cologne. Passer til han, lukter godt, men det vet man jo aldri på fohånd, lukter aldri likt fra person til person. Søk opp Vita på nett, mange forslag til gutt og jente.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #9 Skrevet 10. desember 2015 Old spice er vel en slager fortsatt? Anonymkode: cc8ef...2fe
Drømmern Skrevet 12. desember 2015 #10 Skrevet 12. desember 2015 En parfyme kan lukte godt på en person, men ikke godt på en annen, fordi vi har forskjellige syrer/stoffer/ettellerannet i huden (ifølge familien som eier et parfymeri). Det kan derfor tydeligvis være ganske risky oppgave dersom han ikke ønsker seg noe spesielt... men altså, dette er ikke noe jeg har lagt spesielt merke til.
Jens Skrevet 15. desember 2015 #11 Skrevet 15. desember 2015 Kjøpte denne til min sønn på 11 år til julhttp://www.bangerhead.no/no/artiklar/ralph-lauren-polo-sport-edt-75ml.html?gclid=CPjQqJvz3ckCFcPOcgodufEPJg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå