Gå til innhold

Jeg har et slags varsel inni meg... Wtf? Flere?

Anbefalte innlegg

Gjest The Lost Dreamer
Skrevet

Si for eksempel i dag da: Jeg gikk rundt i huset og var ikke i nærheten av mobilen min på flere timer, men akkurat i det jeg faktisk sjekka mobilen, så fikk jeg en mld. akkurat i det sekundet jeg tok på mobilen (vel nesten da dere skjønner). Og dette har jo skjedd før ikke bare idag! Jeg kan legge fra meg mobilen, også når jeg kommer tilbake til den ser jeg at jeg akkurat enten rekker å ta et anrop eller misser et anrop. Flere ganger har det hendt at jeg har mobilen på lydløs og skrudd på ikke forstyrr, så jeg ikke legger merke til at jeg får varsel på mobilen, men akkurat i det jeg tar i den, så ser jeg at jeg kan ha fått en mld. (enten fb eller vanlig) snap, instagram varsel etc. hvor det står liksom ''et øyeblikk siden''. 

Er det sånn med dere også? Syns bare det er så utrolig rart at jeg kan gå rundt uten mobilen også akkurat i det jeg faktisk går på mobilen, får mld. anrop etc. av folk... Det er som om jeg vet i underbevisstheten at ''nå har jeg/skal jeg få et varsel''

Har på en måte kommet til det punktet hvor jeg blir irritert... Aner ikke hvorfor, men blir det bare... Er det flere som er sånn? 

Videoannonse
Annonse
Gjest incognita
Skrevet

Delvis tilfeldigheter, delvis confirmation bias.

Gjest snerk1234
Skrevet

Ja, men er også konstant pålogget på sosiale medier og sjekker mobilen sporadisk. Hadde vært mer amazed om jeg hadde gått en hel dag uten telefonen og BAM så føler jeg på meg at en stor ting kommer til å skje og BAM der tok jeg opp mobilen og BAM der har venninna mi blitt gravid og jeg var mottagelig for beskjeden på sekundet.. men foreløpig er det kun snapper av kveldsmat, varsler om at jeg er tagget i et innlegg, noen som har likt et bilde på instagram, osv. :fnise:

Skrevet

Jepp spesielt når det er fra sjelevennen min :) Jeg tror det er universet som pirker borti oss og sier "sjekk" fordi den vet at den andre nettopp har sendt/tenkt på oss.

Anonymkode: 632f3...26f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...