Altom Skrevet 7. desember 2015 #1 Skrevet 7. desember 2015 (endret) HeiVi alle vet hvor bra det er for hjertet, hjernen og generelt bidrar positivt til et sunt kosthold å få i seg nok av omega-3 fettsyrene EPA og DHA. I det siste har jeg lettet etter omega-3 tilskudd som er rett fra kilden (fisk sine omega-3 fettsyrer går gjennom næringskjeden og starter hos mikroalger)Er det noen som har noen tanker angående kosttilskudd hvor omega-3 fettsyrene kommer fra mikroalger istedenfor fisk? Endret 7. desember 2015 av Altom
Pringle Skrevet 7. desember 2015 #2 Skrevet 7. desember 2015 Jeg spiser fisk, ikke alger. Jeg spiser ikke gress, heller, jeg spiser ku. Jeg tenker også at det er sunnere å spise mat enn kosttilskudd. Men det er mye større fortjeneste å hente på å produsere og selge kosttilskudd.
Altom Skrevet 7. desember 2015 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2015 Jeg spiser fisk, ikke alger. Jeg spiser ikke gress, heller, jeg spiser ku. Jeg tenker også at det er sunnere å spise mat enn kosttilskudd. Men det er mye større fortjeneste å hente på å produsere og selge kosttilskudd.Hyggelig at du ville dele hva du spiser og ikke.Men jeg var mer på søken etter erfaringer fra mennesker som jo tar et omega-3 kosttilskudd av ulike grunner, det være seg vegan- miljø- eller andre grunner. Men en fin innvendig du kommer med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå