Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Vi alle vet hvor bra det er for hjertet, hjernen og generelt bidrar positivt til et sunt kosthold å få i seg nok av omega-3 fettsyrene EPA og DHA. I det siste har jeg lettet etter omega-3 tilskudd som er rett fra kilden (fisk sine omega-3 fettsyrer går gjennom næringskjeden og starter hos mikroalger)

Er det noen som har noen tanker angående kosttilskudd hvor omega-3 fettsyrene kommer fra mikroalger istedenfor fisk?

Endret av Altom
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiser fisk, ikke alger. Jeg spiser ikke gress, heller, jeg spiser ku. Jeg tenker også at det er sunnere å spise mat enn kosttilskudd. Men det er mye større fortjeneste å hente på å produsere og selge kosttilskudd.

Skrevet

Jeg spiser fisk, ikke alger. Jeg spiser ikke gress, heller, jeg spiser ku. Jeg tenker også at det er sunnere å spise mat enn kosttilskudd. Men det er mye større fortjeneste å hente på å produsere og selge kosttilskudd.

Hyggelig at du ville dele hva du spiser og ikke.

Men jeg var mer på søken etter erfaringer fra mennesker som jo tar et omega-3 kosttilskudd av ulike grunner, det være seg vegan- miljø- eller andre grunner. Men en fin innvendig du kommer med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...