Gå til innhold

Menn: hvor viktig er ren og plettfri hud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvor viktig er det egentlig at dama har ren og plettfri hud? Altså null kviser og hudormer? 

Anonymkode: 7c9bd...ae2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på....

Anonymkode: d280b...49c

Skrevet

Jeg lurer på det samme, men fregner :P Huden min er fin men jeg har fregner, føler huden min ser "skitten" ut på grunn av det. 

Anonymkode: 16be8...943

Skrevet

Bryr meg rett og slett ikke :) 

-mann

Anonymkode: fd49f...e6c

Skrevet

for min del er det ikke viktig. Så klart er det turn off med fult av kviser ogsånt, men hadde ikke hindret meg for å si det sånn!

Anonymkode: e90a8...6dd

Gjest Trollkarlen
Skrevet (endret)

Jeg lurer på det samme, men fregner :P Huden min er fin men jeg har fregner, føler huden min ser "skitten" ut på grunn av det. 

Jeg synes ikke fregner trekker ned på utseende. Gitt at jeg synes jenta er pen generelt. Eksempel og har man litt fregner så er det jo bare feminint. Igjen, hvis jenta er pen i utgangspunktet. Fregner hjelper ikke særlig på kvinner man ikke synes noe om selv uten fregner, men det gjør jo ikke plettfri hud heller. Finnes sikkert menn som synes fregner er negativt uansett hva.

Når det kommer til plettfri hud. Tja hun bør vel ikke ha så jævlig dårlig hud at trynet daglig ser ut som en blodrød måne med hvite fjelltopper.

Statistisk sett skal du lete lenge etter kvinner med plettfri hud dag inn og dag ut. Så hvis dette er kjempe viktig så er det rart at folk finner hverandre.

Endret av Trollkarlen
Skrevet

Jeg synes ikke fregner trekker ned på utseende. Gitt at jeg synes jenta er pen generelt. Eksempel og har man litt fregner så er det jo bare feminint. Igjen, hvis jenta er pen i utgangspunktet. Fregner hjelper ikke særlig på kvinner man ikke synes noe om selv uten fregner, men det gjør jo ikke plettfri hud heller. Finnes sikkert menn som synes fregner er negativt uansett hva.

Når det kommer til plettfri hud. Tja hun bør vel ikke ha så jævlig dårlig hud at trynet daglig ser ut som en blodrød måne med hvite fjelltopper.

Statistisk sett skal du lete lenge etter kvinner med plettfri hud dag inn og dag ut. Så hvis dette er kjempe viktig så er det rart at folk finner hverandre.

Men hvor går grensen mellom mye og lite? 

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Men hvor går grensen mellom mye og lite? 

Individuelt.

Skrevet

Individuelt.

Hvis hun gikk på piller mot det, ville du ha likt å vite det?

Skrevet

Ikke så viktig. Kan ikke levere noe mer enn en halvgrei en selv uansett. 

Skrevet

Kjære deg, fregner er ikke urent, det er fint! :blomst:

Anonymkode: 50194...f08

• Liker 2
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Hvis hun gikk på piller mot det, ville du ha likt å vite det?

Samme det vel.

Skrevet

Samme det vel.

"Samma det"? Da får du jo vite at hun fikser på det, og vil bli penere etterhvert. Er ikke det nyttig å vite?

Gjest Trollkarlen
Skrevet

"Samma det"? Da får du jo vite at hun fikser på det, og vil bli penere etterhvert. Er ikke det nyttig å vite?

Er jo ingen garanti.

Skrevet

Er jo ingen garanti.

Jo, iso kommer med garanti

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Jo, iso kommer med garanti

Da er det jo bare å vente til det er ordnet før du kaster deg ut i mannfolksjøen. Blir som å sitte 100kg overvektig og fortelle at ja jeg har begynt å trene og spise sunt så slank blir jeg etterhvert! Bare å bli sammen med meg nå!

Skrevet

Da er det jo bare å vente til det er ordnet før du kaster deg ut i mannfolksjøen. Blir som å sitte 100kg overvektig og fortelle at ja jeg har begynt å trene og spise sunt så slank blir jeg etterhvert! Bare å bli sammen med meg nå!

Det er bare det at jeg har møtt en fyr nå, og lurer på om jeg burde informere om dette? 

Skrevet

Ren og pen hud er selvsagt mest attraktivt. Selv om menn avviser dette faktumet er en jente umiddelbart mye penere med flott hud. Når det er sagt er ikke dette en grunn for menn flest til å ikke involvere seg med en jente. Dette er ikke noe å bekymre seg over. :) 

Anonymkode: 9cff2...9e4

Skrevet

Det er bare det at jeg har møtt en fyr nå, og lurer på om jeg burde informere om dette? 

går du på piller for å fjerne fregnene dine? 

Skrevet

går du på piller for å fjerne fregnene dine? 

Nei, mot akne 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...