AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #1 Skrevet 7. desember 2015 svigerinnnen min ønsker seg duftlys til jul, så da tenkte jeg å spandere på henne noen litt eksklusive lys. Jeg har hørt om Yankee Candle, og vet at de er populære, men inne på nettbutikken der man kan kjøpe dem ser jeg at det er så vanvittig mange forskjellige dufter... Jeg tenkte å kjøpe to små lys (koster vel rundt 200 pr stk), men hvilke dufter er det som er populære?! Vil jo kjøpe noe jeg tror hun vil like 😊Hun er 24 år gammel, og liker litt klassisk/romantisk interiør, hvis dere tror det har noen betydning 😊 Anonymkode: 7cac0...1a2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #2 Skrevet 7. desember 2015 "Alle" elsker Clean cotton, så den er rimelig trygg, vil jeg tro. Ellers er jeg mest glad i juleduftene og brenner bare YC til jul, så jeg kan ikke hjelpe med dufter. Det ligger en lang tråd her på forumet om YC du kan lete litt i Anonymkode: 4178d...a04
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #3 Skrevet 7. desember 2015 Takk for tips 😊 Nå kjøpte jeg Clean Cotton og Vanilla, får håpe de faller i smak 😊 Anonymkode: 7cac0...1a2
Lady T Skrevet 8. desember 2015 #4 Skrevet 8. desember 2015 Clean cotton er god. ☺️Ellers har jeg ikke likt de andre duftene særlig godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå