AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #1 Skrevet 7. desember 2015 Jeg har kun sett et par på finn, men jeg ser flere annonser på hybel.no der folk selv søker om det som leie. Altså ikke bokollektiv.Har sett hybler - uten soverom - til 9000kr. Hva viss man vil ha soverom da? Da må man vel blakke seg. Tjener kun 15.000 netto.Grunnen til at jeg ikke kan bo i kollektiv er fordi jeg har noen møbler og ting. Jeg får ikke lov å bo hjemme, men mamma skal overta rommet mitt så alle ting må ut. Har ikke lagersted hjemme. Jeg kommer ikke til å føle meg ordentlig hjemme eller flyttet ut om det er kollektiv.Jeg vil også være åpen for å kunne få kjæreste som skal flytte inn, men noen steder står det kun for en person..Er det lov? Anonymkode: 0f291...59f
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #3 Skrevet 7. desember 2015 Ja, det er mulig. Har en venninne som leide en fin leilighet til 7000,- i Bergen. Det som er lurt er å selv legge ut annonse på Finn. Mange foretrekker å finne leietakere på den måten. Jeg gjorde dette, og fikk en leilighet på 60 kvadrat midt i Trondheim sentrum til 7500,- inkl strøm. Ellers er jo markedet helt spinnvilt overalt, så man må ha litt flaks. Anonymkode: 28fad...46f 1
Tibbie Skrevet 7. desember 2015 #4 Skrevet 7. desember 2015 Finnes det en leie-gruppe for Bergen? Noe á la denne?https://www.facebook.com/groups/637639796298177/?fref=tsDa har du en fin oversikt, og du kan legge ut egne annonser. Lykke til! Håper du får råd til å kjøpe noe selv snart, for leiemarkedet er grusomt!
penny_ Skrevet 8. desember 2015 #5 Skrevet 8. desember 2015 Ja, det er mulig. Har en venninne som leide en fin leilighet til 7000,- i Bergen. Det som er lurt er å selv legge ut annonse på Finn. Mange foretrekker å finne leietakere på den måten. Jeg gjorde dette, og fikk en leilighet på 60 kvadrat midt i Trondheim sentrum til 7500,- inkl strøm. Ellers er jo markedet helt spinnvilt overalt, så man må ha litt flaks.Anonymkode: 28fad...46fHvordan er det mulig? Betalte du resten i natura eller var dette 20 år siden?
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #6 Skrevet 8. desember 2015 Jeg har ca 70 kvadrat og betaler 7000 i ren husleie. Bor sentralt (rett over 200-lappen med taxi hjem fra byen) og har egen parkering osv. Fikk leie hos kjentfolk. De tok neppe noe annen pris hos de forrige leietakerne, som var kollegaer av dem. Anonymkode: 2bb33...93a
Chizue Skrevet 8. desember 2015 #7 Skrevet 8. desember 2015 Jeg leide hos ett hyggelig eldre ektepar, litt utfor sentrum. Var på ca 40kvadrat og prisen var 5500 pr mnd+strøm. Dette var fra 2009/2011 :-) så jo var ganske heldig ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå