Gå til innhold

Hvor lenge har du og partner sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor lenge har du i gjennomsnitt sex i en vanlig hverdag? PS. Inklusiv vorspiel osv...

Reelt og ikke noe skyting;)

Anonymkode: 7ff09...84b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt fra 2 min til ett par timer.. 

Anonymkode: a2ad6...455

• Liker 1
Skrevet

Tja, tipper ti-ish minutter per gang om det er mange ganger om dagen, og oppmot en halvtime dersom vi har sex bare den ene gangen den dagen. Innimellom holder vi på mye lengre, men hverdagssexen er stort sett litt sånn fort gjort. 

Ingen av oss er stor fan av lange forspill. 

• Liker 1
Skrevet

Alt fra 2 min til ett par timer.. 

Anonymkode: a2ad6...455

Sex i 2 minutter tror jeg aldri jeg har hatt, men ellers er vi omtrent der vi også - mellom 10 min og et par timer, alt etter hvor mye tid vi har til rådighet :) 

Skrevet

Vi tar en quicke et par ganger i uka (5-10 min) men vanligvis har vi sex i ca en time pluss pluss inkludert foreplay , og en gang i blandt ender vi opp med å sette av hele helgedager eller kvelder (sex, kose, spise, sex, slappe av, sex, ta en sigg, fortsette sex, spise, sex, sove, sex, sove) 

Anonymkode: 24ab4...6b9

• Liker 1
Skrevet

Hvor lenge har du i gjennomsnitt sex i en vanlig hverdag? PS. Inklusiv vorspiel osv...

Reelt og ikke noe skyting;)

Anonymkode: 7ff09...84b

10-15 minutter. Hver gang. 

Anonymkode: 15132...463

Skrevet

10-15 minutter. Hver gang. 

Anonymkode: 15132...463

Huff høres tørt og kjedelig ut

• Liker 2
Skrevet

2-3 timer vanligvis

Anonymkode: faf37...925

Skrevet

Fra noen sekunder til en 3 minutter

Anonymkode: f273f...e1a

• Liker 1
Skrevet

Huff høres tørt og kjedelig ut

Hva er poenget med å slenge ut negative bemerkelser til andres sexliv? 

Anonymkode: 3a403...271

• Liker 7
Skrevet

Ca 30 min. Hver dag.

Anonymkode: e87e9...d90

Skrevet

Vi tok oss fem minutter av og til. Deilig. Jeg kunne holdt på lengre, men.... menn er menn

Skrevet

Alt fra 15 til 90 min ish

Anonymkode: 882c0...408

Skrevet

Knullekompisen og jeg kan holde på i alt fra 10 min til 2 - 3 timer. 
Har ikke vært med noen andre som vil gjøre det så lenge, og jeg har vært i flere forhold. 

Anonymkode: c63b9...ced

Skrevet

i underkant av 1 minutt.

Så som regel har vi sex mer enn 1 gang/dagen. Men han kommer ganske kvikt, så vanskelig å si.. Alt fra 1 minutt til 2 timer. Men som regel har vi "sammenhengende" sex i 1 minutt første gangen, 10 minutter andre gangen, 30 minutter 3 gangen og hvis vi orker mer enn det så kan det gå alt fra 30 minutter til 3 timer :) 

Anonymkode: 92bd8...fb9

• Liker 1
Skrevet

10 min til en time. Tiden går så fort når vi har sex. Tror man har holdt på i 5 min og så ser vi på klokka og så har vi holdt på i 30 min :P 

Anonymkode: 7cc76...1f8

Skrevet

Beste sexen varte i 5 timer og tiden gikk så fort 😊

Var bedt på middag, men vi gikk forbi soverommet hans og da var det gjort. Middagen var like himmelsk 😊

Gjest Vena Cava
Skrevet

Siden det går såpass lang tid mellom hver gang så bruker vi holde på en halvtimes tid hver gang. Noen ganger mer eller mindre. 

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Fra typ 20 minutter, forresten veldig sjelden det varer så kort. Mer typ 1-4 timer. Ganske ofte skjer det at vi holder på hele helgen, fra fredag til søndag. Sef med soving, spise osv. Men vi er ikke ute å alt dreier seg om sex hele tiden, når vi ikke spiser, litt pause eller sover. Vi er ganske kjørt når mandagen kommer. Hihi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...