Gå til innhold

For gammel for Tinder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er blitt singel, og må desverre ut i dating-universet igjen...

Jeg er 29 år, og har en følelse av at jeg er for gammel for Tinder. Dessuten er jeg ute etter noe seriøst, og har hørt at Tinder er ganske useriøst.

Er ute etter noen gode råd. Hvor er den beste plassen å treffe en ordentlig mann? Er det andre apper/datingsider som er bedre enn Tinder?

Hilsen en litt rusten, forvirret kvinne :P

Anonymkode: 750f6...d54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er ikke for gammel for tinder. absolutt ikke. mener du kan velge av om du er på utkikk etter forhold eller ikke.
jeg må snart selv begynne å se etter kjæreste i kristiansand. kommer da til å benytte meg av mine venners nettverk, sosiale aktiviteter jeg driver med, jobb og byen.

det er fullt mulig å møte flotte folk på byen. bare ikke mas om sex første kvelden.

Skrevet

du er ikke for gammel for tinder. absolutt ikke. mener du kan velge av om du er på utkikk etter forhold eller ikke.
jeg må snart selv begynne å se etter kjæreste i kristiansand. kommer da til å benytte meg av mine venners nettverk, sosiale aktiviteter jeg driver med, jobb og byen.

det er fullt mulig å møte flotte folk på byen. bare ikke mas om sex første kvelden.

Takk for svar!

Jeg vil selvfølgelig også prøve å være sosial, og møte en mann IRL, men hører så mye om par som fant hverandre på nettet at jeg fikk litt lyst til å prøve.

I den lille byen jeg bor i er det ikke store muligheter til å treffe noen på byen, da de fleste drikker seg altfor fulle og det orker jeg ikke. Jeg har heller ikke sex med fremmede, og det er det de fleste på byen er ute etter...

Men får se hvordan det går :)

TS

Anonymkode: 750f6...d54

Skrevet

Det er en drøss av godt voksne menn på Tinder, flere av dem later også til å være ute etter noe seriøst. Synes ikke du er for gammel.

Anonymkode: a5390...7a7

• Liker 2
Skrevet

Absolutt ikke! Er selv 29 og matcher med mange 29-43 år  :)
Selvom tinder har rykte på seg for å være en useriøs app, så viser det seg at veldig mange er ute etter kjæreste der! Er jo en veldig grei måte å komme i kontakt med folk på for de som ikke går så mye på byen eller lignende lenger :) Kjenner til mange par som har møtt hverandre på tinder i aldergruppa vår (30+/-)

Anonymkode: ae3e7...6d4

• Liker 3
Skrevet

Jeg fant kjæresten min på Tinder og jeg er 27 år. Det er jo alle slags folk der, det er ikke sånn at alle de useriøse samler seg der og alle seriøse en annen plass. Man blir jo kjent, og dersom du er interessant nok for fyren og vice versa så kan det lede til en forhold. Svært få mennesker er kronisk "useriøse", selv om de finnes, både på Tinder, byen og andre steder.

Anonymkode: c6b0a...4a2

• Liker 2
Skrevet

Tror ikke du er for gammel, matcher ofte med menn på din alder som skriver de vil ha noe seriøst :)

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke du er for gammel, matcher ofte med menn på din alder som skriver de vil ha noe seriøst :)

"Alle" menn på tinder vil jo ha noe serriøst, eller sånn som min date som bare vil ha en fling:P 

Skrevet

For gammel? Jeg er fem år eldre en deg, og treffer stadig på menn fra din alder og opp til førti som strengt tatt er alt for seriøse for meg i alle fall. 

Anonymkode: d02ff...dee

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...