Gjest Butterflygirl Skrevet 4. oktober 2004 #1 Skrevet 4. oktober 2004 Noen som liker dette merket? Prisnivået ligner på L'oreal. Fant masse av dette i London, men kjøpte ikke. Anrer nå. De hadde masse fine farger. Vet noen om de selger dette på nettet?
Gjest Ethereal Skrevet 4. oktober 2004 #2 Skrevet 4. oktober 2004 De har masse flotte øyenskygger og rouge, skulle ønske jeg fikk tak i Bourjois i Norge....
Gjest lyna ii Skrevet 4. oktober 2004 #3 Skrevet 4. oktober 2004 Jeg har en del sminke fra Bourjois og er fornøyd med alt sammen. Har ikke klart å finne noe sted på nettet som selger dette merket, trass i iherdige forsøk :cry:
Gjest Butterflygirl Skrevet 4. oktober 2004 #4 Skrevet 4. oktober 2004 De selger Bourjois på amazon. Men vet ikke om det er billig å bestille derfra. De har det på boots og sephora, men de sender ikke til norge. Fant en side: www.blushedcosmetics.co.uk Noen som har hørt om denne? De har en del kosmetikk.
Gjest Xavia Skrevet 4. oktober 2004 #5 Skrevet 4. oktober 2004 Jeg brukte det endel da jeg bodde i England. Kjøpte også noe i Frankrike i fjor sommer. Helt grei sminke det. Har i hvert fall ikke noen negative erfaringer.
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2004 #6 Skrevet 5. oktober 2004 Er ikke det "billigmerket" til Chanel? Jeg har sett dette merket i utenlandske blader, og har kjempelyst til å prøve det. Har bare sett positive omtaler av det, og de har delikat innpakning-et pluss! Lurer på hvorfor vi ikke får det i Norge.Det selges mye i Danmark.
Dricka Skrevet 14. oktober 2012 #7 Skrevet 14. oktober 2012 Drar opp igjen en gammel tråd jeg.. noen som vet hvor man får kjøpt dette merket i Norge? enten i butikk eller på norsk nettside?
Gjest Swarovski Skrevet 14. oktober 2012 #9 Skrevet 14. oktober 2012 Er det noen grunn til at du må ha en norsk nettside? For bourjois er generelt vanskelig å få tak i etter min erfaring. Men eChemist og cheapsmells har noe. Begge sender til norge. Cheapsmells returnerer moms/tollutgiftene.
Dricka Skrevet 14. oktober 2012 #11 Skrevet 14. oktober 2012 takk btw. kan hende jeg skal til utlandet snart og kan se på det der
Chocoholic Skrevet 16. oktober 2012 #12 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg er veldig fornøyd med merket ihvertfall. Har enda ikke prøvd noe jeg ikke liker. Eneste er at jeg ikke er så fornøyd med fargeutvalget i foundations, om jeg husker rett har de bare 6 farger og passer hverken veldig lyse eller mørkere hudtoner. Men kvaliteten, den er god
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå