Gå til innhold

Flere som blir nervøse når de får varsel på KG?

Anbefalte innlegg

Gjest The Lost Dreamer
Skrevet (endret)

Forventer alltid kritikk, selv om det sjeldent er det. Blir så nervøs (eller nervøs er egentlig ikke det rette ordet) når jeg ser at jeg får varsel og noen har sitert meg. Hadde nettopp 7 varsler, og når jeg skulle sjekke så kilte det litt i magen:fnise:

Flere som har det slik?

Endret av The Lost Dreamer
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror de fleste syns det. Det er stort sett positivt,  men selvfølgelig er det mange som skal kverulere /provosere også. Enkelte ganger så lyser det rødt fra samme person som skal ta deg uansett.  Noen ganger så er man enige og svarer bekreftende på innlegget,  ellers svarer saklig i mot hvis det er noe jeg ikke fikk med meg. Det setter jeg faktisk pris på :) Fleste her er hyggelige.

• Liker 2
Skrevet

Jeg leser ikke de varslene, jeg. Det hender at jeg klikker på dem bare for å få dem bort, men jeg har aldri giddet å lese dem. Kan ikke tenke meg at jeg har gått glipp av noe. 

Anonymkode: 371e5...bb8

Skrevet

Har i grunnen aldri fått noen varsler, så det kan jeg ikke svare på :P

• Liker 2
Skrevet

Kan ikke akkurat si jeg blir det.

Skrevet

Du får varsel når noen siterer deg hvis du ikke har krysset av for at du ikke vil ha det...

Anonymkode: 9ae50...1c5

• Liker 1
Skrevet

Nå har du :ph34r:

Skrevet

Jeg leser ikke de varslene, jeg. Det hender at jeg klikker på dem bare for å få dem bort, men jeg har aldri giddet å lese dem. Kan ikke tenke meg at jeg har gått glipp av noe. 

Er det skadelig å høre at noen er uenig med deg? Dette er ignoranse på høyt nivå, gratulerer :)

Anonymkode: cc608...14a

Skrevet

Er det skadelig å høre at noen er uenig med deg? Dette er ignoranse på høyt nivå, gratulerer :)

Anonymkode: cc608...14a

Å ikke lese varslene sine på Kvinneguiden er ignoranse på høyt nivå? Virkelig? :ler:

Anonymkode: 18709...9ec

• Liker 9
Skrevet

Jeg synes det er gøy å få dem.

• Liker 3
Gjest incognita
Skrevet

Noen ganger våkner jeg til 30+ varsler... da knyter det seg bittelitt i magen ja. Litt nervøs når jeg klikker meg igjennom, for jeg bare vet jeg har skrevet noe provoserende.  :fnise: 

Skrevet

Ja, etter en periode med en person som fulgte etter meg i annenhver tråd for å være ekkel, kjenner jeg fortsatt at jeg blir litt fyra hver gang jeg får varsel. Ikke egentlig nervøs, mer spent og lett irritert :ler: Men stort sett er det jo bare hyggelig, eller en god diskusjon som er i gang, så det har gått litt over nå.

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Nei, ikke nervøs, heller litt oppgitt. Hvis jeg vet at jeg har lagt fra meg en tikkende bombe et sted på forumet tenker jeg heller "jeez, gidder jeg egentlig å deale med dette nå.....".

Endret av Raindrops
Skrevet

Å ikke lese varslene sine på Kvinneguiden er ignoranse på høyt nivå? Virkelig? :ler:

Ignoranse? Hva mener du med det?

Skrevet

Ignoranse? Hva mener du med det?

Skjønner ikke helt hva du lurer på. Det var ikke jeg som dro inn ignoranse her.

• Liker 1
Skrevet

Får jo varsler også når noen liker innleggene mine, og det er jo bare koselig.

• Liker 3
Skrevet

Skjønner ikke helt hva du lurer på. Det var ikke jeg som dro inn ignoranse her.

Jeg lurer på hva som er ignorant med å ikke lese varsler. Er det ignorant å ikke lese ting som ikke interesserer meg?

Skrevet

Jeg lurer på hva som er ignorant med å ikke lese varsler. Er det ignorant å ikke lese ting som ikke interesserer meg?

Da får du spørre den som fremsatte påstanden da, det var ikke meg ;)

• Liker 2
Skrevet

Da får du spørre den som fremsatte påstanden da, det var ikke meg ;)

Og NÅ så jeg at jeg hadde rotet med hvem jeg siterte, Beklager. :fnise:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...