AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #1 Skrevet 7. desember 2015 Skal på backpacking i januar, skal være borte 2 mnd. Australia og noen øyer rundtomkring. Hva kan jeg ønske meg til jul som jeg kan få bruk for på tur? Sekk er allerede på lista. Anonymkode: 0e812...57b
Gjest Margit Spat Skrevet 7. desember 2015 #2 Skrevet 7. desember 2015 Mikrofiberhåndkle; tar lite plass og tørker rasktSilkelakenpose; veier «ingenting» og tar lite plassGode skoGode sandaler som du kan gå langt/mye iToalettmappe: gjerne en som har krok til oppheng, pluss speil
Nangijala Skrevet 7. desember 2015 #3 Skrevet 7. desember 2015 (endret) Bor du i nærheten av Oslo? Ta deg en tur innom Chillout Travel Centre i Markveien! Jeg lover deg en haug av inspirasjon til hva du kan ønske deg til reisen din. Edit: De har forresten nettbutikk også http://www.chillout.no/ Endret 7. desember 2015 av Nangijala
Aviale Skrevet 9. desember 2015 #5 Skrevet 9. desember 2015 Myggstift/mygg-rollonVeske til mobil/verdisaker som tåler vann (fås på enklere liv)
Gjest Nikee Skrevet 14. desember 2015 #6 Skrevet 14. desember 2015 Jeg anbefaler: SilkelakenposeReisehåndkleLette fjellsko/turskoPakkepose (gjerne vanntett)Hodelykt AdapterNakkeputeLommekniv
Chizue Skrevet 14. desember 2015 #7 Skrevet 14. desember 2015 Kamera! :D(finner mange gode digitalkameraer til en god pris)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå