Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er et annet bilde av samme test

Skrevet

20151129_122157.jpg

Teksten forsvant visst.

Har vært prøvere i 6 mnd nå. Denne PP har jeg tatt eggløsningstester hver dag i 2 uker. Fikk en sånn to dager på rad. Er det sterkeste resultatet jeg har fått. Er den positiv?  Hvis ikke har jeg ikke EL? Hva gjør jeg da?Stresser veldig nå.

Skrevet

Teksten forsvant visst.

Har vært prøvere i 6 mnd nå. Denne PP har jeg tatt eggløsningstester hver dag i 2 uker. Fikk en sånn to dager på rad. Er det sterkeste resultatet jeg har fått. Er den positiv?  Hvis ikke har jeg ikke EL? Hva gjør jeg da?Stresser veldig nå.

Den ser ikke positiv ut dessverre. Streken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollsteken for at den skal være positiv. Jeg gikk til gynekolog og fikk påvist PCO, noe som gjør at eggene er der, men de "slipper ikke". Etter flere måneders mislykkede forsøk gikk jeg på nytt til gynekolog og fikk utskrevet Pergotime. Første mnd på denne kuren nå satt spiren😍

Skrevet

Da har jeg jo ikke hatt eggløsning. Hva betyr det, Hva gjør jeg da? 

Skrevet

Da har jeg jo ikke hatt eggløsning. Hva betyr det, Hva gjør jeg da? 

Noen ganger bare uteblir den, eller du har kun hatt en kort kort periode det ville syntes på en test, og at du ikke har testet i akkurat dette tidspunktet. Noen har bare noen få timer det er mulig å lese av på en test. Så den kan jo ha vært uten at du har visst det:-)

du må bare vente og se og teste hvis ikke mensen kommer. Og kommer den prøver du teste både morgen og kveld i neste PP og se om du får noe positivt da. Hvis det ikke skjer da heller kan det jo være med deg som med meg, at kroppen ikke "slipper egget" selv. (PCO), og da kan du trenge hjelp i f.eks form at Pergotimekur. :-)

Skrevet

Vil tippe den er positiv i dag eller i morgen. Slik test hos.meg betyr alltid at den snart blir positiv. Ikke verdt å stresse enda, du har nok bare litt lengrr syklus denne måneden. 

Anonymkode: 943d6...950

Skrevet

Teksten forsvant visst.

Hei, vil bare si at jeg har hatt det akkuratt som deg tidligere og vet at selvom det er enklere sagt enn gjort - så prøv å ikke stress :) Personlig kjøpte jeg en digital EL-tester som gir smilefjes og føles litt tryggere. Den er mye dyrere enn strimler men du får 10 tester med i pakken og jeg trengte bare 5. Jeg bruker den som heter Clearblue, og tror du finner den billigste fra http://www.billige-tester.no/ men du kan høre på ditt nærmeste apotek også?

Lykke til, og prøv og stress ned så ordner dette her seg :)

Skrevet

Hei, vil bare si at jeg har hatt det akkuratt som deg tidligere og vet at selvom det er enklere sagt enn gjort - så prøv å ikke stress :) Personlig kjøpte jeg en digital EL-tester som gir smilefjes og føles litt tryggere. Den er mye dyrere enn strimler men du får 10 tester med i pakken og jeg trengte bare 5. Jeg bruker den som heter Clearblue, og tror du finner den billigste fra http://www.billige-tester.no/ men du kan høre på ditt nærmeste apotek også?

Lykke til, og prøv og stress ned så ordner dette her seg :)

Jeg kjøpte den med smilefjes etter en uke med de andre. Lettere å tyde, men det var det bare tomt fjes. Prøver disse igjen neste gang 😉

Skrevet

Jeg bruker cb sine digitale for å bekrefte positiv billigtest. Da bruker jeg bare en eller to pr syklus. Etter hvert var det ikke behov for de digitale lenger, for da visste jeg når billigtestene var sterke nok. De digitale slår ikke ut før det et tydelig likhet mellom strekene på billigstrimlene

Anonymkode: 943d6...950

Skrevet

Jeg har aldri fått en positiv test, og sitter her gravid- så trenger ikke bety at du ikke har eggløsning. Du har nok hatt eggløsning etter/mellom en test. Har du muligheten så kan du jo teste morgen, lunch og kveld i den perioden du forventer eggløsning neste periode. Krever litt planlegging og koster jo mer, men kanskje verdt det for ro i sjelen :-)

Anonymkode: 2e32b...1fe

Skrevet

Kan være lurt å teste både morgen og kveld 😊 jeg ble gravid i 2. PP.  I 1 PP hadde jeg positiv i 2 dager,  Men på PP 2 hadde jeg positiv på morgenen og negativ igjen på kvelden. Hadde tilfeldigvis  lagt inn aksjer et par dager før, og når det i tillegg ble noen samme dag så var det i boks.  Desverre endte det i exu i uke 7+0 så er nå sykemeldt etter operasjon, men håper på å få El snart å prøve på nytt 😊 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...