Gå til innhold

Sterke følelser så tidlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på en date i går. Dette er femte gangen vi sees, og de andre gangene har bare vært kjappe kaffedates, og en gang tok vi to glass vin ute. Han har også vært en snartur hjemme hos meg, da kysset vi litt når han dro, ellers har det bare vært hei- og hadeklemmer. Uansett, i går var vi ute på middag på hans intiativ, han ba forøvrig om separate regninger, men det er en annen historie. Når han kjørte meg hjem etterpå kom det frem at han tenker veldig mye på meg og har fått sterke følelser, og han sa også at han var forelsket i meg. Han var nesten på gråten når han fortalte meg dette.

Jeg ble litt satt ut. Jeg kjenner såvidt denne mannen, og er ikke i nærheten av å følelser for han. Han sa at han ikke forventet/krevde noe av meg, men jeg følte han amputerte hele bli kjent-fasen med dette. 

Hva tenker dere? 

Anonymkode: eac2b...f85

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke "er i nærheten av å ha følelser" og det har gått fem dater, så ville jeg nok latt ham gå. Det tar jo tid å bli kjent, men man pleier å vite om potensialet er der etter såpass tid.

Anonymkode: 98b38...279

• Liker 6
Skrevet

Fem dater uten noenting er over og ut ja. Jeg kjenner sånne ting allerede ved første møte. Allerede da vet jeg om dette er en person jeg kan falle for eller ikke. 

Anonymkode: 9776d...d43

• Liker 3
Skrevet

Dette er jo selvfølgelig en mann jeg trives i selskapet til og som har potensiale til å utvikle seg til noe mer, det trodde jeg var underforstått siden jeg har valgt å møte han fem ganger. Men jeg utvikler ikke dype følelser av kjappe møter over en kopp kaffe, som det har blitt mest av pga. eksamensperiode for oss begge. Vi holder jo på å bli kjent, så det føles litt unaturlig når den ene parten er stormforelsket.

Skrevet

Ps: jeg var ikke ute etter tips til hva jeg skal gjøre med han, men hva dere tenker om å utvikle så sterke følelser for noen man såvidt kjenner. Denne opplevelsen gjorde meg nyskjerrig på temaet, og det var det jeg ønsket å diskutere. Kanskje med noen som har vært borti lignende situasjoner. TS.

Skrevet

Jeg utviklet veldig sterke følelser med min eks på ekstremt kort tid. Allerede på 5-6 date ville han si at han elsket meg... og det var jo i overkant tidlig, men det ble et veldig kraftfullt men kort forhold... Så det er absolutt mulig!

Skrevet

TS. Ja, jeg tviler ikke på at det er mulig, men det gir meg litt "easy come, easy go"-vibber. Også med tanke på at han hadde tårer i øynene...

Skrevet

Jeg forstår at du blir skeptisk. Det virker litt voldsomt at han kommer med en slik betroelse når dere ikke har kommet lengre i prosessen😅

Anonymkode: e5de0...2da

Skrevet

Jeg og min kjæreste, fikk veldig sterke følelser raskt. Men første date var lunsj i 4 timer, så var det film og armkrok i 7 timer på andre date, og sånn fortsatte datene. Vi kysset og fra andre date. Men vi begge er enige om at så raskt har vi aldri falt for noen før.

Anonymkode: eb274...df7

Skrevet

Mannen min bestemte seg allerede på tredje date at han ville gifte seg med meg. Så det betyr ikke alltid at ting vil bli kortvarig, selv om følelser kommer tidlig.

Skrevet

Jeg utviklet følelser raskere enn jeg ville med han jeg dater nå, og han det samme for meg. 

Det ble litt i overkant kraftfullt og han trakk seg litt unna noen uker for å sortere litt, men nå er vi tilbake med hverandre og følelsene er på ingen måte forandret.. heller enda sterkere. 

Utrolig deilig å treffe noen man bare føler seg så hjemme med så raskt. 

Skrevet

Det er jo ikke uvanlig å utvikle følelser tidlig. Selv var jeg sikker etter 2 date. Poenget er vel at han sier det før de er kommet dit hvor det er naturlig? Det er vel vanlig å føle seg litt frem. Jeg da aldri til min kjæreste hva jeg følte etter 2 date, da jeg forstod at han trengte lengre tid. Jeg er glad jeg ga han tid og ikke skremte han vekk med kjærlighetserklæringer for tidlig 😜

Anonymkode: e5de0...2da

Skrevet

Pleier å få følelser etter et par dates jeg også, og da blir jeg stormbetatt. Syntes ikke det er rart at han har fått sterke følelser for deg (betatt) etter fem dater! At han sitter med tårer i øynene når han sier det er kanskje litt snodig men beviser jo bare at han virkelig mente det, så du har ihvertfall ikke med en løgner/player å gjøre her , noe som burde være et stort pluss!

Anonymkode: 98d73...a64

Skrevet

Hadde han vært en løgner eller en player hadde jeg ikke dratt på date med han i utgangspunktet, så føler det blir litt feil å skulle bruke det som kvalitetssikring. Å være betatt er en ting, men så forelsket at man blir gråtkvalt av å snakke om det? Rare greier.. Må presisere at vi har snakket om vær og vind, jobb og dagligdagse ting på disse datene, og således vet vi egentlig ikke så mye om hverandre. Flere innspill? TS.

Skrevet

Hadde han vært en løgner eller en player hadde jeg ikke dratt på date med han i utgangspunktet, så føler det blir litt feil å skulle bruke det som kvalitetssikring. Å være betatt er en ting, men så forelsket at man blir gråtkvalt av å snakke om det? Rare greier.. Må presisere at vi har snakket om vær og vind, jobb og dagligdagse ting på disse datene, og således vet vi egentlig ikke så mye om hverandre. Flere innspill? TS.

Man kan jo som regel ikke vite på forhånd før man har kjent en mann en stund, om han er løgner eller player. Menn er flinke til å lure kvinner ved å si at de liker dem, også sier de det samme til 8 andre og egentlig ikke mener det men sier det for å få seg noe.
At han har tårr i øya viser jo at han er oppriktig :) Men kan skjønne at du syntes det er overveldene, håper du får flere innspill fra andre :)

Anonymkode: 98d73...a64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...