AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #1 Skrevet 7. desember 2015 Ble henvist av legen til mammografi i Ahus, da jeg oppdaget en kul i brystet.Tok mammografi idag, rett etterpå tok jeg ultralyd og vevsprøve, fikk bedøvelse og legen tok prøve.Etterpå sa han at det mest sannsynlig er lympfeknute, som har vokst seg over tid. Jeg får svar om en uke, og han sa også at han skal sende henvisning til kirurgene, så ser de om de skal ta den ut, mest sannsynlig vil de gjøre det. Fikk beskjed om å ikke ha vann på brystet før det er gått 24 timer pga infeksjoner, og at jeg ikke må bruke armen mye idag, da det kan resultatere at jeg blør.I to timer nå har jeg hatt det litt ømt, vondt og jeg gruer meg til svaret.noen trøsteord? :( Anonymkode: 9472e...eec
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #2 Skrevet 20. desember 2015 barn i africa dør hver dag. Du bor i Norge. Anonymkode: 90e9e...ed6
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #3 Skrevet 20. desember 2015 2 timer siden, AnonymBruker skrev: barn i africa dør hver dag. Du bor i Norge. Anonymkode: 90e9e...ed6 Ja, det er virkelig en trøst for ts Anonymkode: 47293...427
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå