Gjest Badebuksa Skrevet 7. desember 2015 #1 Skrevet 7. desember 2015 Han er yngre enn meg, så frister å kalle ham guttungen, men det er en ung mann. Begynnelsen av tyveårene. Han er så SLEM mot kundene, ekkel og ufyselig rett og slett. Hvis kundene ikke er raske nok, blir han irritabel og gjentar det samme helt til han får svar; "hello. Hello. Hello. Hello!? Hello!!" Sånn raskt etter hverandre. Hvis noen bruker kaffemaskinen er det galt, hvis noen skal ha pølse så slenger han den på disken med en hånlig bevegelse og sender kunden et arrogant blikk. Sånn skikkelig PMS-mann. Han er jo tydeligvis gal, da, men det jeg lurer på er om det er noen hensikt i å sende inn klage til Narvesen? Gjør de noe med det? Jeg har sluttet å gå innom der utelukkende pga den ekle typen der. Men frister dog å gi ham en "reprimande"!
altflyter Skrevet 7. desember 2015 #2 Skrevet 7. desember 2015 Hva med at du melder fra til sjefen hans? En kundebehandler skal ikke te seg sånn. Aldri. Har jobbet i servicebransjen i mange år, og uansett hvor dårlig dagen min var, så tok jeg det aldri ut på kundene. Han her høres jo helt skrudd ut! 3
absinthia Skrevet 7. desember 2015 #3 Skrevet 7. desember 2015 Send klage. Vær helt konkret og henvis til situasjoner. Han kan heller jobbe på Narvesens lagre og la noen som kan kundebehandling ta kundene. 1
Gjest Badebuksa Skrevet 7. desember 2015 #4 Skrevet 7. desember 2015 Hva med at du melder fra til sjefen hans? En kundebehandler skal ikke te seg sånn. Aldri. Har jobbet i servicebransjen i mange år, og uansett hvor dårlig dagen min var, så tok jeg det aldri ut på kundene. Han her høres jo helt skrudd ut!Skrudd, ja. Burde vel melde fra ja, men neste gang jeg er innom (hvis Narvesen ikke tar det på alvor) skal jeg kjøpe en ekkel baconpølse, ha på enorme mengder ketchup og annet klin, kaste i trynet på ham og beine så fort jeg kan. Han hadde vel blitt morder, da
Gjest Badebuksa Skrevet 7. desember 2015 #5 Skrevet 7. desember 2015 Send klage. Vær helt konkret og henvis til situasjoner. Han kan heller jobbe på Narvesens lagre og la noen som kan kundebehandling ta kundene. Ja, burde helt klart ikke stå i kassa, selvom det på en måte er underholdende å se hva for noe frekkheter han steller i stand med neste gang.
altflyter Skrevet 7. desember 2015 #6 Skrevet 7. desember 2015 Skrudd, ja. Burde vel melde fra ja, men neste gang jeg er innom (hvis Narvesen ikke tar det på alvor) skal jeg kjøpe en ekkel baconpølse, ha på enorme mengder ketchup og annet klin, kaste i trynet på ham og beine så fort jeg kan. Han hadde vel blitt morder, da Viktig å synke til hans nivå. Det pleier å hjelpe 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #7 Skrevet 7. desember 2015 Narvesen er franchise. Antageligvis oppfører han seg slik fordi han kan. Anonymkode: 83b01...654
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #8 Skrevet 7. desember 2015 ..eller rettere sagt: Tror han kan. Anonymkode: 83b01...654
Gjest Raindrops Skrevet 7. desember 2015 #9 Skrevet 7. desember 2015 Åh, nå fikk jeg sykt lyst på baconpølse...
Gjest Badebuksa Skrevet 8. desember 2015 #10 Skrevet 8. desember 2015 Viktig å synke til hans nivå. Det pleier å hjelpe Sånne folk forstår noen ganger ikke annet enn en glovarm pølse i ansiktet Spiselig Narvesenpølse altså.
Gjest Badebuksa Skrevet 8. desember 2015 #11 Skrevet 8. desember 2015 Narvesen er franchise. Antageligvis oppfører han seg slik fordi han kan. Anonymkode: 83b01...654så de kommer ikke til å bry seg?
Gjest Badebuksa Skrevet 8. desember 2015 #12 Skrevet 8. desember 2015 Åh, nå fikk jeg sykt lyst på baconpølse...ikke kjøp den hvis du ser en mann som er.. Nei, vent, kanskje ulovlig å opplyse om det
Gullik Skrevet 8. desember 2015 #13 Skrevet 8. desember 2015 Regner meg at sjefen hans blir glad for å få beskjed. Tviler på at medarbeidere som gjør at kiosken selger mindre er noe de ønsker.
Gjest Badebuksa Skrevet 8. desember 2015 #14 Skrevet 8. desember 2015 Regner meg at sjefen hans blir glad for å få beskjed. Tviler på at medarbeidere som gjør at kiosken selger mindre er noe de ønsker.det er på en togstasjon med mye "gjennomtrekk" av folk som reiser hit og dit, så tror de selger godt uansett om jeg boikotter dem eller ikke. Kanskje ondt å si det, men jeg synes ikke han burde beholde jobben der og det hadde frydet meg om han fikk sparken. Fysj, tenk å si noe sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå