AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #1 Skrevet 7. desember 2015 Hei! Skriver som anonym idag.Har kommet inn på et dårlig spor og for hver dag som går, så blir jeg bare mer og mer lei av alt som har med sex og gjøre. Har bodd sammen med kjæresten min i 2,5 år og i begynnelsen var det spennende og hyggelig, men de siste månedene har det dabbet av for min del. Jeg har prøvd å engasjere meg og ta tak i problemet selv, men har ikke kommet noen vei. Jeg kjenner aldri at jeg har lyst til å ha sex. Jeg kan heller sover, lese en bok eller gå tur i stedet for å ha sex.. Kjæresten har forståelse for det og unnskylder seg stadig hvis han maser og jeg sier nei. Men det er mest irriterende at når jeg har sagt nei og han har sagt at det er helt i orden, så klarer han ikke holde seg unna likevel. Han styrer hendene mine og spør i stedet om jeg ikke kan gi han en blowjob hvis jeg ikke vil ha vanlig sex. Og han sier at jeg må si fra hvis jeg ikke vil, men som regel har jeg jo allerede sagt at jeg ikke vil, men han prøver liksom hele tiden å finne en måte jeg kan kose med han på.Det ender med at vi har sex ca 2 ganger i uken. Og nå har det blitt sånn at alt som har med sex å gjøre, er mest bare kjipt og kvalmende. Jeg har ingen glede av det og føler at han tenker på sex hele døgnet og jo mer han hinter om det jo mindre lyst får jeg. Selv om jeg tydelig viser med kroppsspråket at jeg ikke vil eller jeg sier i fra, så fører det ofte til at han får viljen sin likevel.Innimellom gir jeg etter og lar han bli fornøyd bare for å være grei med han. Noen som har vært i lignende situasjon? Tips til hva jeg kan gjøre for å få opp piffen for min egen del? Dette går jo utover forholdet og har på følelsen av at forholdet blir ødelagt snart om ikke dette blir bedre. Anonymkode: bc106...f02
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #2 Skrevet 24. desember 2015 Dette kommer til å ødelegge forholdet om dere ikke tar tak i det. I mitt forhold endte det med voldtekt av samboer. Han hadde begynt å ta alle nei for et ja... Vi hadde samme mønster som dere. Sex to ggr i uken, jeg sa mest nei, han tok for seg likevel. Noen ganger var sexen bra, men selvrespekten sank for hver gang. Jeg mistet lysten helt og han følte seg avvist. Ikke bra for noen. Har dere snakket om dette? Hva mener han om saken? Det er ikke rart at du sjelden har lyst på sex. Du blir presset og rekker aldri å få mulighet til å ta initiativ selv heller. Slikt blir man ikke kåt av. Hva er den ideelle situasjon for at du skal få lyst? Kjenner du tenningsmønsteret ditt? Til slutt vil jeg bare nevne at det ikke er uvanlig at man har ulik mengde lyst i et forhold. Ikke alle klarer å fortsette. Være i slike forhold. Man må finne en god løsning i fellesskap. Kanskje han må runke seg selv i blandt, kanskje du må "stille opp" i blandt. Men begge skal være i varetatt. Slik det er nå er det bare samboeren din som har noe glede av sexen dere har. Slik skal det ikke være. Anonymkode: 525d1...db4 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #3 Skrevet 24. desember 2015 Jeg ville så gjerne skrive noen trøstende og støttende ord til deg, og viktige ord om hvor alvorlig dette kan bli , og er! Men AB over fikk sagt det bra! Anonymkode: 48d56...d87
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå