mykemule Skrevet 7. desember 2015 #1 Skrevet 7. desember 2015 Fortell meg hva dere liker å finne på et koldtbord?
maipai Skrevet 7. desember 2015 #2 Skrevet 7. desember 2015 GravlaksFlatbrødFoccaciaSpekematRoastbiffPastasalatOsterGjerne mer tapasinspirerte retter som spanske kjøttboller, scampi, bruschetta, empanada, saltbakte poteter og aioli, satay kylling, lefserrullerOppskjærte grønnsaker, agurk, tomat, paprika, salatblader osvSauser og dressinger som passer til det som står på bordet
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #3 Skrevet 7. desember 2015 Egentlig kan jeg ikke fordra koldbord.. Så mye bedre med tapas! Men tenk litt "ren" mat, alt trenger ikke nødvendigvis å være så fancy schmancy.. Godt brød og smør er et must! Gjerne foccacia også, det er kjempegodt og passer sammen med mye annet. Jeg er veldig fan av varm mat, men er du en av dem som absolutt ikke kan ha det fordi alt må være ferdig å stå på kjøl, så server gjerne kald varmmat som kylling, pasta, helstekt laks, båtpoteter osv. En god, basic salat, men gjerne sånn at man kan blande litt selv, feks dressing, mais, oliven osv. i egne små skåler. Ellers setter jeg pris på en plain eggerøre, frukt og bær. Anonymkode: 1c452...fc6
Gjest Ennasus Skrevet 10. desember 2015 #4 Skrevet 10. desember 2015 Typisk koldtbord i min familie:Eggerøre, røkelaks, reker, focaccia, aioli, loff, flatbrød, spekeskinke og andre type pølser, kurv, roastbeef, potetsalat, salat/pastasalat, grøt, oppskåret frukt og grønnsaker, kjeks, ost, karbonader og stekt løk, kabaret(? sånn gele med egg, erter, gulrot osv), waldorfsalat, Noen ganger har vi også scampi og blåskjell
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #5 Skrevet 11. desember 2015 Typisk koldtbord i min familie:Eggerøre, røkelaks, reker, focaccia, aioli, loff, flatbrød, spekeskinke og andre type pølser, kurv, roastbeef, potetsalat, salat/pastasalat, grøt, oppskåret frukt og grønnsaker, kjeks, ost, karbonader og stekt løk, kabaret(? sånn gele med egg, erter, gulrot osv), waldorfsalat, Noen ganger har vi også scampi og blåskjell kurv? Anonymkode: 5f581...4d4 1
Gjest Ennasus Skrevet 11. desember 2015 #6 Skrevet 11. desember 2015 kurv?Anonymkode: 5f581...4d4En type spekepølse av elg Vet ikke hva den kalles ellers i landet
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #8 Skrevet 11. desember 2015 En type spekepølse av elg Vet ikke hva den kalles ellers i landet Så for meg en meget spesiell familietradisjon Anonymkode: 5f581...4d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå