AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #1 Skrevet 7. desember 2015 Hei. Håper noen kan hjelpe meg her. Jeg har lest utallige forum og blir ikke noe klokere.Jeg hadde en SA i mars 2015, og siden den har hver mnd bare vært kluss.. Vi ville prøve igjen, men etter å ha feilet gang på gang ga vi opp. Også fordi jeg hadde mistanke om at jeg har mistet flere ganger. Men kan iallefall si at jeg har vært forsinket hver mnd og derfor ikke klart å bli gravid..Denne mnd var det noe annet. Siden vi har gitt opp å prøve og vært forsiktige(hoppet av i svingen) så regnet jeg med at jeg skulle få mensen, men ikke søren heller! Nå er jeg 2+uker på overtid. Jeg hadde små blødninger den 19.nov eller bare spotting i 3-4 dager. Etter det fikk jeg stikking og hadde vondt. Tenkte at "Nå kommer det." Det gjorde det ikke. Må kanskje nevnes at vi hadde ubeskyttet sex rundt denne spotting tiden. 30.nov hadde jeg også vondt. Da trodde jeg virkelig at mensen skulle komme. Kjøpte til og med tamponger! Kjente dette i noen dager sammen med kvalme. Men ingenting, så nå har jeg begynt å teste meg. Jeg får bare negative tester og blir bare mer forvirret og irritert over dette. Lurer på om jeg tester for tidlig? Jeg har en syklus på ca. 32 dager. Nå har jeg hatt vondt nedentil i flere dager, har sett ut som et kvisetryne ganske lenge(skikkelig vonde kviser!), vært kvalm, syk og blir merkelig varm i kroppen når jeg rører på meg. Men ellers ingen andre symptomer.Håper på svar og at noen andre har opplevd noe lignende 😊 Anonymkode: 605e9...fa1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #2 Skrevet 7. desember 2015 Må også si at jeg har vært mye svimmel og trøtt. Kanskje jeg har jernmangel? Anonymkode: 605e9...fa1
Vattenflaska Skrevet 7. desember 2015 #3 Skrevet 7. desember 2015 Jeg hadde vonde mense"smerter" før jeg testet positiv. Teste fra den dagen du forventer menstruasjonen din.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #4 Skrevet 7. desember 2015 Jeg testet 2 dager etter forventet mens. Ingenting. Nå har jeg testet nesten hver dag med disse strimmel testene. Ingenting. Så jeg vet ikke.. Anonymkode: 605e9...fa1
Gjest Sisti Skrevet 7. desember 2015 #5 Skrevet 7. desember 2015 Altså, hvis mensen er forsinket, så er det fordi EL er forsinket. Hvis EL er forsinket nytter det ikke å teste når man egentlig forventer mensen - det er for tidlig i forhold til EL.Så her må du bare vente og se, og eventuelt teste med jevne mellomrom. Jeg var uten mensen i 4 mnd uten å være gravid, med symptomer i ny og ne, symptomene kan like gjerne komme pga forsinket mens. Konklusjon: Umulig å vite hva som skjer.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #6 Skrevet 7. desember 2015 Altså, hvis mensen er forsinket, så er det fordi EL er forsinket. Hvis EL er forsinket nytter det ikke å teste når man egentlig forventer mensen - det er for tidlig i forhold til EL.Så her må du bare vente og se, og eventuelt teste med jevne mellomrom. Jeg var uten mensen i 4 mnd uten å være gravid, med symptomer i ny og ne, symptomene kan like gjerne komme pga forsinket mens. Konklusjon: Umulig å vite hva som skjer. Takk for svar 😊 Jeg får bare pent smøre meg med tålmodighet og vente. Tiden blir uansett å vise hva som skjer. Anonymkode: 605e9...fa1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #7 Skrevet 7. desember 2015 Om det har vært kluss med mensen siden SA i mars, ville jeg oppsøkt gynekolog. Særlig siden du tror du kan ha mistet flere ganger etterpå. Det er ikke uvanlig at mensen kan henge seg litt opp etter en SA, men nå har det jo gått 9mnd. Har du notert ned hver gang du får mens? Telt dager? Gå til gynekolog, få oppfølging med UL ca 10 dager etter første dag mens for å se om du har noe egg på tur. Hadde du utskrapning eller fikk du utstøtningspille ved SA? Anonymkode: 76091...211
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #8 Skrevet 9. desember 2015 Om det har vært kluss med mensen siden SA i mars, ville jeg oppsøkt gynekolog. Særlig siden du tror du kan ha mistet flere ganger etterpå. Det er ikke uvanlig at mensen kan henge seg litt opp etter en SA, men nå har det jo gått 9mnd. Har du notert ned hver gang du får mens? Telt dager? Gå til gynekolog, få oppfølging med UL ca 10 dager etter første dag mens for å se om du har noe egg på tur. Hadde du utskrapning eller fikk du utstøtningspille ved SA? Anonymkode: 76091...211Jeg har oppsøkt gynekolog, og alt så bra ut. Sa hun iallfall.. Jeg har liksom ikke orket å dra innom igjen, når det har rettet seg selv opp. Som jeg ser nå er litt dumt.. Jeg har notert hver mnd og syklusen har funnet ut at den vil være på 32 dager. Andre ganger kortere. Tror dette er andre eller tredje gang at jeg er på over 40 dager, men nå føles ting veldig merkelig. Jeg var hos legen i går å tok masse blodprøver og får svar i morgen. I tillegg til det så har jeg murring og brunt utflod, men ingen mens.. Nei, jeg hadde ingen utskrapning eller piller. Kroppen gjorde opp selv. Anonymkode: 605e9...fa1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå